Hvis nogle skulle være i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

NikiFin-vb

Soap skrev:
Jeg syns det er utroligt at nogen ikke kan fatte at det overhovedet ikke handler om at være enige eller uenige
Det eneste man skal fatte her er at Bibi på en eller anden grund (som ikke er de grunde hun skriver men andre hun ikke vil spytte ud men jeg har nogle ideer hvorfor) hader mig og vil af med mig og nu gør hun sit bedste at opnå det på alle mulige måder at basere sine handlinger på og at overbevise alle brugere her at jeg er en Troll. Men jeg har sagt mange gange at alt jeg skriver mener jeg det og at diskutere om tingene er ideen af en debat. Hvis nogle folk kan ikke fordrage at andre ikke er enige med men de skal bare lad være med at læse i debatter, det er ikke sundt for nogen som helst at høre på hysteriske skriger af brugere som føler sig dårligt tilpas fordi nogen ikke har skrevet til men: Ja min Gud, du er den klogeste og du har ret i alt du siger. Bare sige hvad du vil læse og jeg skal nok glæde jer jeres Majæstet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

lib1982-vb

Tak for info, har længe overvejet hvad f... en Troll var - så nogle billeder af tegninger til 'Oppe i Norge... tra la la la' :cheer:

Anmeld

24. maj 2010

151009-vb

Jeg holder helt klart med Bibi. Til forskel fra hende, så lader jeg dog være med at læse indlæggene fra NK. Kan simpelthen ikke holde ud at læse dem!!!!!!

Anmeld

24. maj 2010

Johannamor-vb

Jeg har svært ved at se, hvordan man kan blive så meget uvenner med et menneske, man kun kender på skrift, og som man ikke er absolut nødt til at forholde sig til, at man hælder så mange grimme ord ud til og om hinanden. Ja, NikiFin provokerer også mig grænseløst med sine ubehagelige beskrivelser af familieforholdene og med sin totale afvisning af vores andres - iøvrigt temmeligt forskellige - råd. Og jeg er fuldstændigt enig i at hun på mange måder passer præcist på beskrivelsen af en troll. Men: Jeg kan ikke lide de udtalelser i kategorien 'du er dum' eller 'du er anderledes fordi du er udlænding', der lægger op til 'du er ikke velkommen' - hhv. 'I kan ikke lide mig fordi jeg er anderledes'. Jeg orker ikke at læse de mange forskellige indlæg i parallelle tråde igennem, der skulle til for at finde ud af, hvem der kastede den første sten. Men min fornemmelse er, at der er to parter, der i en vis grad deler skylden for ubehagelige gensidige angreb, der i kommunikationsform minder om det, der sker i en børnehave, når ungerne bliver uvenner. Jeg synes ikke, der er nogen, der skal smides ud af forummet. Men jeg synes, at vi alle - hver især og sammen - kan vælge at 'overse' indlæg fra destruktive debattører og dermed tie dem ihjel. Ja, vi har forskellige grænser for hvornår nok er nok, og der kan gå lidt tid, før alle har fået nok. Men efter et stykke tid er det ikke særlig sjovt at skrive indlæg (i egne eller andres tråde), som ingen reflekterer på, hverken med råd eller med 'skrid', bare tavshed... Det er i hvert fald den strategi, jeg selv har valgt.

Anmeld

24. maj 2010

Møe-vb

Hel ærligt... er det her en børnehave????+ Faktisk vidste jeg ikke det var tilladt at mobbe! hmmm... Men, hvis i syntes hinanden og hinandens udtalelser er så forfærdelige - så lad dog være med at læse/svare på dem - lad som om hinanden er usynlige! Helt ærligt er i ikke voksne mennesker. JO - jeg kan godt blive forarget over et indlæg - om komme med min ufórbeholdne mening om det - men helt ærligt, at blive personlig er sku lige over min værdighed..... Men hva - a og til virker det som om i ikke har andet at lave end at sidde ved skærmen og skirve. Også, hvis man komme med en udtalelse -så skal man svare på kritik eller spørgsmål efter to minutter eller er man en spasser eller ligende.... Vi er faktisk nogn som har et liv ved siden af og ikke har tid til at sidde her flere timer om dagen. Forsat god pinse - og så lær at vise respekt for hinanden og for hinandens forskellighed. Og jep - jeg syntes faktisk det er fedt, at der komme nogle vild provokerende indlæg - som kan sætte gang i en god diskution!

Anmeld

24. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Charlotte d. 17. skrev:
KH Bibi skrev:
hendes primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand JA, men at få folk til at hidse sig op og 'bide på krogen' JA.
Jeg synes, du trænger til at feje for din egen dør, Bibi. Uanset hvad, Nikifin skriver, bliver hun overfaldet verbalt. Det følgende ser ikke særligt pænt ud, men hvem forsøger at hidse hvem op? NF: ”Jeg synes ikke at der er et problem. Ellers burde måske rådyrene også gør rent efter de gør det samme” KhB: “Du er så dum, så man sq tro det halve ku være nok! Det er sq da papiret, din ignorant, hun taler om - fat det dog.” NF: ”Oh, jeg er så bange af operationer. Håber alt er OK til sidst. Tænkte at bruge denne tråd at spørge om nogle af jer har erfaring med... jeg ved ikke hvordan at forklare men ... tissemanden er næsten helt lukket af begge mine drenge. Jeg prøver at hive lidt når jeg vasker dem men de skriger og lader mig ikke gøre det. Skal man gøre noget ved det eller lade drengene løse problemet selv når de vokser nok?” KhB:'Nikifin; start en anden tråd, så du ikke spolerer denne. Og så kan du jo se, om nogle gider svare dig.' KhB: 'Luk røven og pil af. Du er ikke velkommen med dine Troll-udtalelser. Jeg og flere andre gider dig ikke. Du skal slet ikke tage stilling til, om jeg gider dig eller ej. Du pisser mig så gevaldigt af, fordi du forstyrrer og irriterer dette site med dine latterlige tråde og indlæg generelt. Læser stort set kun, at du er en klovn, en spade og en nar. Og hvis en moderator eller en webmaster ikke snart ser, hvad DU har gang i, så går siden her efterhånden i forfald. Din mand lyder lige så komplet tumpet som dig. Vi er normale her i landet, ikke sigøjnere, ikke uintelligente og ikke på lykkepiller. Ingen af os her på sitet, fraset dig, er dumme. Vi er helt alm kloge mødre, som vil have noget ud af dette site og ikke idioter som dig. Moderator og webbie; gør hvad I vil, men jeg er færdig med denne forpulede bruger, som ødelægger stedet her!'
Er helt enig i, at der er nogle her i debatten, der er hurtige og skarpe i replikken - meeen synes ikke helt, at du yder Bibi retfærdighed i din sammensætning af indlæg. Du har dén med, hvor NikiFin skriver, at hun er bange for operationer osv. - og går så direkte til et indlæg, hvor Bibi beder hende starte en anden tråd.. Efter NikiFin's indlæg, spørger Soap om der er noget NikiFin ikke har problemer med, og at det kunne være dejligt med en enkelt positiv tråd eller bare et enkelt indlæg... ...herefter kommer der altså et indlæg fra NikiFin, hvor hun skriver, at hun ikke har problemer med tissemanden, fordi hun ikke har en tissemand - og 'hvor har jeg sagt, at jeg eller nogen har problemer' osv... Det er altså først DEREFTER, at Bibi skriver 'start en enden tråd, så du ikke spolerer denne'. Bare lige for at få rækkefølgen på plads ;) Jeg er helt med på, at man bare kan springe indlæggene over - det er bare lidt svært, når de popper op rundt omkring. Pågældende tråd er så tilfældigvis én jeg har startet, og for mig er den altså ret seriøs, og synes ikke bare, at jeg kan undgå at læse det, når tråden faktisk interesserer mig. Til dig NikiFin: du har helt og aldeles ret til at ha' dine meninger, men det ville være klædeligt, om du valgte de rette tråde til at være sarkastisk og skarp :P / :angry:

Anmeld

24. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

...og lige en lille 'efternøler' ;) Meget muligt, at Bibi har sine meningers mod - men de få gange, hvor hun har 'forskrevet sig', falder der altid en undskyldning... Bare lige for at få dét på plads også ;)

Anmeld

24. maj 2010

Meesalith-vb

MAMMARAZZI skrev:
...og lige en lille 'efternøler' ;) Meget muligt, at Bibi har sine meningers mod - men de få gange, hvor hun har 'forskrevet sig', falder der altid en undskyldning... Bare lige for at få dét på plads også ;)
Er her godt nok ikke vildt tit, men har ALDRIG set en undskyldning fra Bibi!

Anmeld

24. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

MAMMARAZZI skrev:
Er helt enig i, at der er nogle her i debatten, der er hurtige og skarpe i replikken - meeen synes ikke helt, at du yder Bibi retfærdighed i din sammensætning af indlæg. Du har dén med, hvor NikiFin skriver, at hun er bange for operationer osv. - og går så direkte til et indlæg, hvor Bibi beder hende starte en anden tråd..
Her er vi så uenige. Ordlyden af Soaps indlæg er: 'Sig mig Nikifin, er det noget du ikke har problemer med ? Kunne være dejligt med en positiv tråd eller bar enkelt indlæg fra din side af , jeg blir hel dårlig af at læse al den negativitet.' Jeg synes ikke, det er nogen venlig eller neutral bemærkning, snarere skarp og sarkastisk, for nu at bruge dine egne ord. Nikifin spørger om noget og modtager et ikke-svar, som går på hendes personlighed - i negativ forstand. At hun svarer tilbage på det, forstår jeg udmærket. Og så er Bibi der straks og får det vendt til, at det er Nikifin, der spolerer tråden. Nikifins spørgsmål kan da for pokker ikke ødelægge dagen eller humøret hos nogen - med mindre, man stiler efter det. Jeg mener IKKE, det er useriøst af Nikifin at stille sit spørgsmål - det useriøse er at slæbe sine stridigheder fra andre tråde med over i din. Nikifin holdt sig faktisk til emnet...

Anmeld

24. maj 2010

Soap-vb

Charlotte d. 17. skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Er helt enig i, at der er nogle her i debatten, der er hurtige og skarpe i replikken - meeen synes ikke helt, at du yder Bibi retfærdighed i din sammensætning af indlæg. Du har dén med, hvor NikiFin skriver, at hun er bange for operationer osv. - og går så direkte til et indlæg, hvor Bibi beder hende starte en anden tråd..
Her er vi så uenige. Ordlyden af Soaps indlæg er: 'Sig mig Nikifin, er det noget du ikke har problemer med ? Kunne være dejligt med en positiv tråd eller bar enkelt indlæg fra din side af , jeg blir hel dårlig af at læse al den negativitet.' Jeg synes ikke, det er nogen venlig eller neutral bemærkning, snarere skarp og sarkastisk, for nu at bruge dine egne ord. Nikifin spørger om noget og modtager et ikke-svar, som går på hendes personlighed - i negativ forstand. At hun svarer tilbage på det, forstår jeg udmærket. Og så er Bibi der straks og får det vendt til, at det er Nikifin, der spolerer tråden. Nikifins spørgsmål kan da for pokker ikke ødelægge dagen eller humøret hos nogen - med mindre, man stiler efter det. Jeg mener IKKE, det er useriøst af Nikifin at stille sit spørgsmål - det useriøse er at slæbe sine stridigheder fra andre tråde med over i din. Nikifin holdt sig faktisk til emnet...
Min bemærkning er hverken ment som sarkastisk eller skarp, men som et oprigtig spørgsmål da jeg finder brugeren nikifin yderst negativ og fuld af problemer og jeg er oprigtigt bekymret for dennes børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.