Tilføjelse: Jeg er helt på det rene med, at Nikifin har givet udtryk for nogle meget kontroversielle og 'udanske' holdninger, og at hun ikke har kastet sig i støvet og smidt hele sin kulturelle bagage overbords for at tage ukritisk imod vores gode, danske råd.
Sprog, temperament og forskellig baggrund har givetvis en del af æren for, at diskussionerne nogle steder er kørt af sporet. Men jeg mener, at det, der foregår nu, er udtryk for ren mobning.
Hun skal ikke komme her og være anderledes, mene anderledes, tænke anderledes - uagtet, at hendes baggrund ER anderledes.
Når hun kommer her alligevel, skal hun kaste sig i støvet og tage imod de råd, hun får - hun må ikke have samme selvværd og -respekt som os, der ved bedst, så hvis hun forsvarer sine forkerte holdninger og ikke er enig med os, må hun finde sig i, at uanset hvor, hun dukker op, og hvad hun skriver, så er hun jaget vildt.
For mig at se er I to, der har set jer så vrede på hende, at I er parate til at læse ALT fra hendes side med negative briller og svare hende uvenligt - i håbet om, at hun får nok og forsvinder herfra. Hvorfor er det så svært bare at lade være med at kommentere hendes indlæg som fx dem fra de debatter, jeg har citeret fra ovenfor?
Jeg er helt klar over, at det er overmåde dumt af mig at skrive dette set i forhold til, hvad jeg nu kan vente af kolde skuldre eller grovheder - men ærligt talt: Jeg VIL ikke stiltiende se på, at der i den grad bliver sat personhetz ind. Så hellere sige min mening og forsvinde.
Anmeld