Ødelagt venskab,- kender du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Krisnord-vb

Tjaaa har tænkt i alle de retningerne, og min mand skrev til en sms til de kommende forældre: Hjertelig tillykke med jeres lille prinsesse, håber at alt gik som det skulle.... men intet svar og det er gået 14 dage siden hun fødte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Bellis-vb

Krisnord skrev:
Tjaaa har tænkt i alle de retningerne, og min mand skrev til en sms til de kommende forældre: Hjertelig tillykke med jeres lille prinsesse, håber at alt gik som det skulle.... men intet svar og det er gået 14 dage siden hun fødte...
Og måske hun undre sig over, at DU ikke har sendt den sms?? Hvorfor har din mand, når det er dig der er bedstevenninde??

Anmeld

17. maj 2010

Willysmor-vb

Okay, nu bliver jeg nødt at til at blande mig, hvorfor kan du ikke se over din egen næse, det er din veninde der er blevet mor, ikke dig.. du lyder som en meget misunderlig veninde... Hun er lige blevet mor, gi hende en chance for søren da....:)

Anmeld

17. maj 2010

Krisnord-vb

JEG HAR DE BØRN JEG SKAL HA.... men har sendt hende 150 sms eller mere til uden svar, derfor sendte min mand beskeden.. han har også kendt hende i mange år, via deres forældre... jeg kender hende via ham

Anmeld

17. maj 2010

Soap-vb

Nu blir jeg nok upopulær, men hvad der er ikke første gang :laugh: Har du overvejet om det er de 150 sms som hun føler sig kvalt af ? Har du overvejet at hun holder sig fra dig da hun ikke ønsker hendes og manden lykkelige stund med at blive forældre ødelagt af dig med bebrejdelser ? Har du overvejet at hun måske har svært ved at finde sig til rette som mor og derfor fravælger dig for en stund Har du overvejet at hun måske ikke gider dig mere og derfor ikke svare ? Jeg syns du skal rejse dig op og komme videre og bruge din tid på din egen familie i stedet for at fokusere sådan på andres ;)

Anmeld

17. maj 2010

Krisnord-vb

Hmm så kunne hun da skrive det til mig, så havde jeg ladt hende være....!

Anmeld

17. maj 2010

Soap-vb

Krisnord skrev:
Hmm så kunne hun da skrive det til mig, så havde jeg ladt hende være....!
Du skal jo huske på at det ikke er alle som har lige nemt ved at formulere sig og ved at sige ingenting og ikke svare siger hun det jo egentligt ganske fint, det hænger jo lidt i luften at efter 14 dage uden svar at hun ikke ønsker kontakt

Anmeld

17. maj 2010

Krisnord-vb

Jamen er også nået til det punkt, hvor hun må kontakte mig hvis hun vil mig noget, men mener selv at jeg burde få en undskyldning fra hendes bedre halvdel over den sms...

Anmeld

17. maj 2010

Soap-vb

Jeg mener så ikke du har krav på nogen som helst undskyldning , kvinden lå på fødegangen og du bombardere dem med sms, sgu da klart du får et spidst svar! Måske du skulle overveje at bide i det sure æble og give dem en undskyldning for at være for anmasende og overtræde deres grænser i en meget intim situation så kunne det jo være du kunne redde jeres venskab

Anmeld

17. maj 2010

Johannamor-vb

Ja, jeg må jo nok sige, at hvis jeg fik 150 sms´er i løbet af 14 dage, hvis indhold blev mere og mere skingert, så havde jeg ikke lige brug for den veninde mere... jeg ville føle mig totalt kvalt og omklamret. Din veninde og hendes mand har brug for at være sig selv og hinanden først og fremmest, sammen om at danne en familie, og du må bare se på fra sidelinjen. Har din veninde virkelig en fødselsdepression, som du skrev tidligere, så kan du INTET kræve af hende, bare give og give... Og har faren først lige indset, at han er del af en familie (sådan lyder det, når han har overladt al 'fødselsforberedelse' til dig), så har han brug for masser af plads og ingen indblanding. Du har ikke krav på nogetsomhelst. Til gengæld har din veninde krav på en undskyldning - når engang du har fundet ud af, hvor dårligt, du har opført dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.