Hej
Jeg har en veninde Naya, som jeg har kendt siden vi var helt små, 20 år tilbage, så for 2 år siden møder hun Frederik, og bliver gravid med ham. men får en abort i 11 uge, og hun ringer naturligvis til mig og jeg støtter hende, som jeg altid har gjort, 8 mdr senere blir hun gravid igen og går fuldt ud, opdagede at hun skal ha en pige, jeg deltager i alle undersøgelse og scanninger, og vi aftaler at jeg skal deltage i fødselen og være gudmor da faderen ik har muligheder for det. hun arver alle vores babyting fra vores 3 årige søn. vi snakker sammen hvert dag, ses konstant og r nærmeste søskende, jeg støtter hende i hendes fødselsdepression pga hun går over terminen
og så forleden har jeg ik hørt fra hende i et døgn
og begynder at undre mig over hvorfor hun ik svarer, smser hende og kontakter frederik og får denne besked tilbage:
Har du opvejet at Naya har ligget med veer fra kl 10-23, og ik har fået noget søvn siden kl 5.30, så sæt lige fingeren i jorden..!
Var dybt målløs, og anede ik hvad jeg skulle svare...
derfor har jeg ladet dem være i flere døgn nu, og ikke kontaktede dem og omvendt, men så på facebook at vores fælles venner havde set hendes pige, om natten da hun havde født... hvad sker der
Har du oplevet noget lignede og hvad skal jeg stille op7gøre?
Anmeld