Telefonsælger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Titte-vb

Signe1704 skrev:
Jeg oplever heldigvis sjældent at der er nogle der ringer. Måske fordi vi ikke har fastnet? Men jeg synes til gengæld at det er skideirriterende at man ikke kan gå en tur i Lyngby uden at blive stoppet mindst to gange af nogle der vil sælge en et eller andet. Og de hiver dig jo nærmest ind. Stiller sig det mest trafikerede (af gående) sted og går så ud foran barnevognen så jeg ikke kan stikke af! Og i KBH er det endnu værre. Skrid fra gaderne hvis i ikke har en butik!!!!! :evil: :evil: :evil:
Næste gang de spørger dig, siger du bare at du er medlem!! Så slipper du fra dem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Kirle-vb

Årh lidt dril er da på plads! ;) Og telefonsælgerne kan da bare vælge et andet job, har 10gange mere respekt for en kassedame end en eller anden der ringer alt for mange gange i træk fra en hemmeligt nummer der bare kan forstå et nej og ellers ingen humor har ;)

Anmeld

12. maj 2010

Kirle-vb

HAHA as if har prøvet faktisk i Lyngby at sælgeren 'checkede' mig ved at spørge ind til månedligt beløb..!!! Eller de stiller lede spørgsmål 'kunne du tænke dig at redde nogle små børn fra Afrika fra sultedøden/bjørne fra Asien i at blive tortureret i hundekampe osv?' - finder ofte jeg at jeg svarer 'ja jeg ønsker at --- skal dø en frygtelig død' hvilket jo overhovedet ikke passer! Men bliver så saftsuseme provokeret af de klaphatte at jeg NÆGTER al sådan kommunikation. Hvis jeg vil støtte noget, og det gør jeg i øvrigt, så er jeg intelligent til selv at finde ud af hvad og støtte UDENOM sælgere :)

Anmeld

12. maj 2010

kongster-vb

De spørgsmål hader jeg også! Eller hende der engang overfaldt mig på gaden med kampråbet 'Støt Kosovos dyr!' og en lang smøre om de stakkels kæledyr der var blevet efterladt, da familier måtte flygte fra hus og hjem. Jeg blev så vred og forarget og måtte svare at Kosovos BØRN eller CIVILBEFOLKNING eller verdensfreden som sådan ville jeg godt støtte, men nogle forladte hamstere??? No way. På den anden side er det jo måske godt nok at nogen interesserer sig for dyrene. Jeg mener jo ikke de skal dø - jeg mener bare at børn er vigtigere. ... og ja, man kan da finde sig et andet job, men det er nu smart som studerende at kunne arbejde om aftenen og i weekenden ved at ringe rundt til folk. Jeg gætter på at de fleste 19-20 årige ikke har så meget forståelse for hvor irriterende det er. Og tro mig - der er folk der æææælsker at blive ringet op så de kan snakke i tiiiimevis!

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

Titte skrev:
Næste gang de spørger dig, siger du bare at du er medlem!! Så slipper du fra dem!!
Det var et godt trick. Det må jeg prøve, Tak ;)

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

Kirle skrev:
HAHA as if har prøvet faktisk i Lyngby at sælgeren 'checkede' mig ved at spørge ind til månedligt beløb..!!! Eller de stiller lede spørgsmål 'kunne du tænke dig at redde nogle små børn fra Afrika fra sultedøden/bjørne fra Asien i at blive tortureret i hundekampe osv?' - finder ofte jeg at jeg svarer 'ja jeg ønsker at --- skal dø en frygtelig død' hvilket jo overhovedet ikke passer! Men bliver så saftsuseme provokeret af de klaphatte at jeg NÆGTER al sådan kommunikation. Hvis jeg vil støtte noget, og det gør jeg i øvrigt, så er jeg intelligent til selv at finde ud af hvad og støtte UDENOM sælgere :)
Ja sådan nogle spørgsmål er skideirriterende. Jeg blev stoppet den anden dag af en der startede med at sige: Tænker du på miljøet? Jeg kan se du har børn og vi skal jo gerne give en ren jord videre. Det var noget miljøvenlig energi han ville sælge. Jeg kunne slet ikke komme væk og uden at jeg havde sagt ja til noget siger han: Hvad hedder du? Jeg svarer så høflig som jeg er og pludselig er han ved at udfylde en blanket med mit navn!!!! :woohoo: Så kan jeg love jer jeg kunne komme væk derfra ;)

Anmeld

13. maj 2010

AnaSol-vb

Tack, tack! Hittade hit föressten då jag håller på och läser danska. Kombinerar trevligt läsande med att lära mig danska. Alltid mycket lättare att lära sig om man har trevligt samtiidgt! :-D

Anmeld

13. maj 2010

lib1982-vb

Det afhænger meget af mit humør, men siger som regel altid 'nej tak' - fatter de ikke det, så er de sgu selv ude om det!!! De mest irriterende er forsikringer - vores forsikringer er mega billige og KAN ikke gøres bedre, og når de så ikke accepterer det, syns jeg altså det er sjovt at 'drille' dem og være super interesseret og spilde deres tid - forudsat, at jeg er i humør til det!! Vi har en special-bil som hører under 'klassisk bil' i forsikringen, den havde Alka et SUPER godt tilbud på - vi skulle 'kun' af med 35.000,- men så var det os inkl. kasko... tror sgu hun faldt af stolen, da jeg informerede hende om, at vi p.t. gir 1620,- INKL. kasko :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.