Telefonsælger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Har lige haft en telefonsælger i røret :snak: Har for mange år siden været på et kursus i salgspsykologi, så jeg kan næsten høre, hvordan de arbejder sig ned i 'tragten' :silly: I dag havde jeg god tid - så der gik næsten 20 minutter, inden hun gav op :P For det meste synes jeg bare de er trælse.. Hvordan har du det med telefonsælgere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Elverpigen-vb

Jeg har det ok med dem, men skynder mig som regel hurtigt at sige nej tak, så sælger og jeg kan komme vidre. :) Det er sjællent at jeg køber noget af en telefonsælger, for jeg vil gerne undersøge markedet selv og tage min beslutning derefter. ;)

Anmeld

11. maj 2010

Spunk-vb

Jeg synes faktisk mest at det er synd for dem. Selvfølgelig kan de være rigtig træls, men jeg siger altid bare venlig men bestemt nej tak, og jeg synes faktisk at det bliver respekteret meget godt. Jeg har selv været telefonsælger engang - jeg kunne ikke få andet arbejde. Jeg havde det hæsligt med det - det endte med at jeg græd hver gang jeg skulle afsted, så til sidst sagde jeg op, selvom jeg ikke havde andet arbejde på hånden. Needless to say - jeg solgte intet :laugh: .

Anmeld

11. maj 2010

Kirle-vb

haha jeg ved ikke noget bedre end at drille dem! I : Hej jeg ringer fra.... må jeg spørge dig om noget? mig : ja I : *spørgsmål* mig : nej det ønsker jeg ikke at svare på I : jamen du sagde da lige??? mig : ja at du måtte spørge ikke at jeg ville svare... HAHA og kan mange flere gode! :)

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Åh du må ikke drille dem! Det er ligesom at drille kassedamen i Netto (bortset fra at du naturligvis selv har valgt at gå i Netto, men ikke har valgt at blive ringet op) Det er studerende på provision og de er som regel heller ikke glade for at forstyrre. Jeg har også været der - både som sælger og som 'spørgeskema-typen'. Og det er en laaaang aften for sådan en sælger og de tjener så forsvindende lidt. Sig nej tak og læg på. Så sparer du deres og din tid

Anmeld

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Som regel takker jeg også bare nej - så ond er jeg heller ikke :evil: Men når der er én der ikke forstår et NEJ sååh ;)

Anmeld

11. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Min mand er ekspert i at komme hurtigt ud af sådan en samtale. Forleden ringede en person fra en dyreværnsorganisation og ville have os til at støtte sagen. (GOD sag - og vi kan GODT lide dyr - men vi vil helst være fri for opringningerne!) Min mand svarede hurtigt: 'Det er ikke noget for os - jeg er jæger, og jeg kan godt lide at slå dyr ihjel!' Så sluttede den samtale.

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Ja ok, så må de jo lære det på den hårde måde ;-)

Anmeld

11. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

MAMMARAZZI skrev:
Som regel takker jeg også bare nej - så ond er jeg heller ikke :evil: Men når der er én der ikke forstår et NEJ sååh ;)
Det VÆRSTE er den der påtagede 'jeg-interesserer-mig-vildt-for-dit-liv-Charlotte': 'Charlotte, har du børn? Og hvor gamle er de så, Charlotte? To drenge, og en stor pige - så er der da gang i den derhjemme, Charlotte (- blablablabla.... -) - Læser de så bøger, Charlotte? Vi har nemlig et godt tilbud....' Kom til sagen!

Anmeld

11. maj 2010

kongster-vb

Enig! Det er de værste!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.