Telefonsælger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Griner... det var lige præcis sådan en, jeg havde fornøjelsen af i aften.. Det var lige før hun også kendte mine børn :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Leah-vb

Jeg er temmelig kontant, men jeg har dem også i røret hver dag på arbejde, og hvis jeg ikke er lidt 'hård i filten' tager det for lang tid at komme af med dem .... Så der er 'no mercy' her :) ... og så husker jeg én der ville sælge mig et abonnement på Vores Børn - den hoppede jeg i hvert fald ikke på ;)

Anmeld

11. maj 2010

Elverpigen-vb

Leah skrev:
... og så husker jeg én der ville sælge mig et abonnement på Vores Børn - den hoppede jeg i hvert fald ikke på ;)
Dito her :laugh: , havde prøvet at bestille via hjemmesiden, og kunne ikke komme til det :blink: . Så da de ringede hoppede jeg på :P

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

Jeg oplever heldigvis sjældent at der er nogle der ringer. Måske fordi vi ikke har fastnet? Men jeg synes til gengæld at det er skideirriterende at man ikke kan gå en tur i Lyngby uden at blive stoppet mindst to gange af nogle der vil sælge en et eller andet. Og de hiver dig jo nærmest ind. Stiller sig det mest trafikerede (af gående) sted og går så ud foran barnevognen så jeg ikke kan stikke af! Og i KBH er det endnu værre. Skrid fra gaderne hvis i ikke har en butik!!!!! :evil: :evil: :evil:

Anmeld

12. maj 2010

Lars F-vb

Telefonsalg er jo i almindelighed forbudt i DK - og heldigvis for det. Det kunne være kønt at blive kimet ned i tide og utide. Jeg har aldrig helt forstået, hvorfor der er undtagelser for bogklubber og aviser og forsikringer - det er da noget pjat. Iøvrigt er 'vi bruger ikke' stadig den bedste måde at håndtere det på. 'Vi bruger ikke aviser. Farvel'.

Anmeld

12. maj 2010

Meesalith-vb

Jeg har arbejdet både som sælger og markedsanalytiker (dem der stiller spørgsmål) og det er møg hårdt. Isæt fordi man får en liste printet fra krak med alle hvis navn er Jensen. Så kan man bare gå i gang. Og da mange har to eller tre mobiler i familien, så får man MANGE skideballer! Aldrig mere det arbejde. Det er utaknemmeligt og man får for lidt i løn! På grund af at jeg har siddet i den anden ende, så sviner jeg dem ALDRIG til. En god sviner kan få det andet menneske ned med nakken en hel aften, og det er sgu synd. De prøver jo bare at tjene nogle penge.

Anmeld

12. maj 2010

als-vb

Jeg er normalt sød ved folk der ringer og siger pænt nej tak. og ved spørgeundersøgelser plejer jeg også hvis tiden er der at svare på deres spørgsmål og er da med i undersøgelser på nettet også. er de sjoveste spørgsmål man kan få indimellem. Men er selv i et fag hvor der bliver ringet ud om vores performance og kundeservice og er uddannet markedsføringøkonom så er da lidt inde i hvorfor folk ringer og forstyrre en. MEN da jeg var indlagt med tøsen efter fødslen og vi lå i uvished omkring hende, var der bare en sælger fra et eller andet skod datablad der blev ved med at ringe flere gange, og til sidst stod jeg der i kantinen på sygehuset og skreg ad ham om han da overhovedet ikke fattede en skid, her stod jeg med en datter hvis liv hang i en tynd tråd, om han da troede jeg seriøst havde nogen som helst interesse i ham og hans lorte blad og han kunne godt slette mig fra samtlige lister og hvis nogen nogensinde ringede igen ville jeg gå helt amok. :sur:

Anmeld

12. maj 2010

AnaSol-vb

Jag tycker inte om telefonförsäljare men och framförallt inte när man de ringer sent på kvällarna och mång agånger innan de ger upp! Men samtidigt tycker jag också synd om dem, de är oftast unga som bara vill ha ett jobb. Föressten är har just telefonförsäljare blivit ett perfekt sättt för mig att öva mig på att säga nej. Något jag annars har svårt för.

Anmeld

12. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

AnaSol skrev:
Jag tycker inte om telefonförsäljare men och framförallt inte när man de ringer sent på kvällarna och mång agånger innan de ger upp! Men samtidigt tycker jag också synd om dem, de är oftast unga som bara vill ha ett jobb. Föressten är har just telefonförsäljare blivit ett perfekt sättt för mig att öva mig på att säga nej. Något jag annars har svårt för.
Ja sådan kan man jo også se på det ;)

Anmeld

12. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

...og velkommen til forresten AnaSol ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.