Barnets køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

FørsteGang-vb

Det er godt nok lidt tid siden at der er skrevet i denne tråd, men synes lige jeg vil smide en lille kommentar :) Personligt vil jeg ikke vide hvilket køn det er, min kæreste derimod vil gerne vide det. Jeg kan godt se det praktiske i at kunne købe tøj i de rigtige farve inden fødslen osv. Men hvis jeg får en pige får hun altså og blåt og grønt tøj og får jeg en dreng kan jeg da godt finde på at købe en sød rød bluse til ham. Jeg er ikke så meget til det her farve opdeling. Pratisk når de er små for så kan 'fremmede' se om det er en dreng eller pige, men for mit vedkommende handler det bare om at barnet har noget sødt tøj :) Jeg håber dog at vi kommer helt uden om det lyserøde, for kan simpelthen ikke lide den farve :) Både jeg og min kæreste har rødt hår, så sandsynligheden for at vi får børn med rødt hår er ret stor :) Og rødhårede børn i lyserødt er altså ikke særlig pænt (blot min mening) :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

als-vb

Vi fik det at vide til ugers scanning men med piger er der jo en lidt større sikkerhedsmargen så havde ikke købt vildt meget pigetøj, deter nu også nemmeste med bodyer og sparkedragter og de kan i de helt små fåes i neutrale farver. Og så er der jo en undskyldning for at komme ud og shoppe efterfølgende. Næste gang vil jeg også gerne vide det. Ikke at det gør noget hvis det ikke er, men hvis vi snart skal have en mere syntes jeg det er praktisk da jeg har flere sække med tøj og hvis det er det modsatte køn kunne det tøj jo gå videre til nogle af alle de andre der i familien pt venter sig.

Anmeld

1. juni 2010

FørsteGang-vb

Vi er bosiddende i Midt Sverige og fandt ud af for et par dage siden at man ikke kan få kønnet afvide ved en scanning her, kun hvis man betaler for en speciel scanning. Så der var jeg nok lidt heldig, for min kæreste er en smule nærrig og jeg vil jo ikke vide det. :P :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.