Så fik jeg lavet cupcakes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

mariamiss6

By the way, de er skide flotte altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Heidi.

mariamiss6 skriver:

Jeg har lavet den creme idag, og jeg vil sige at jeg kunne absolut ikke spise en cupcake dækket med det.... jeg synes altså den creme smager underligt.... min søn på 2 og manden kan heller ikke lide den....

Jeg har brugt pasteuriserede æggeblommer, og almindeligt smør.... er det derfor?

Det jeg har lavet er slet ikke vammelt.. Den ene potion er med nougat, og den anden med hvis chokolade.. Jeg har osse brug pastauiserede æg, men usaltet smør, den chokolade er den af de ret dyre, måske har det noget at sige?? Jeg vil nok ikke kunne spise mere end en af dem..

Anmeld

4. september 2009

Heidi.

mariamiss6 skriver:

By the way, de er skide flotte altså....

Takker

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

det er nok det skide smør, men jeg gad satme ikke køre 5 kilometer i myldretid efter 100g usaltet smør..... ÆÆÆÆÆÆÆV jeg er sur nu.....

Anmeld

4. september 2009

Heidi.

mariamiss6 skriver:

det er nok det skide smør, men jeg gad satme ikke køre 5 kilometer i myldretid efter 100g usaltet smør..... ÆÆÆÆÆÆÆV jeg er sur nu.....

Det er med garani derfor... Alm smør gør det ubegribeligt vammelt.

Anmeld

4. september 2009

linemus

Ja, det er helt sikkert smøret der gør'et

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Ja, det er helt sikkert smøret der gør'et

Jeg er skide sur er jeg hehe.... jeg havde godt set et sted at det var bedst med usaltet smør, men det havde brugsen jo ikke, og jeg tænkte at det vel ikke kunne gøre så meget med almindelig smør....... ÆÆÆÆÆV!
Jeg ejer ikke en krone nærmest, og jeg har endda lige indset at jeg nok bliver nødt til at lave 2 portioner til min kage....

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

Jeg er skide sur er jeg hehe.... jeg havde godt set et sted at det var bedst med usaltet smør, men det havde brugsen jo ikke, og jeg tænkte at det vel ikke kunne gøre så meget med almindelig smør....... ÆÆÆÆÆV!
Jeg ejer ikke en krone nærmest, og jeg har endda lige indset at jeg nok bliver nødt til at lave 2 portioner til min kage....

Har sat farmand på sagen (min egen) men hvis jeg kende ham ret kører han lige forbi tanken, og siger så "jamen det have de altså ikke"....

Men okay usaltet smør, og pasteuriserede æggeblommer, det er vel også lidt meget at forlange af en tankstation.... selvom det er en statoil.... Pis og lort, så skal jeg vente til imorgen med at smøre den op, det har jeg ikke lyst til....

Nåh anywyas den er i øvrigt lagt sammen kagen, med ananasmoussen. Den mousse er sgu da ikke bare lige at smøre ud, den vil vidst helst skæres i hehe.... Nåh men det passer sgu fint i formen og alt det der, og såfremt jeg får styr på smørcremen skal det sgu nok gå....

Anmeld

4. september 2009

LISBETH:-)

Nøøøøøj hvor ser de godt ud!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

11. september 2009

N1

Heidi-Godsk skriver:

Ja det må du da.. Her er opskriften

Chokoladesmørcreme

4 æggeblommer
60 g flormelis
100 g blødt smør
100 g smeltet chokolade

Æggeblommerne røres godt med flormelis, smør og den smeltede chokolade blandes i massen.

Heidi

Hvad mærke smør bruger du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.