Så fik jeg lavet cupcakes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
36 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Heidi.

Og jeg syntes faktisk at resultatet blev rigtig godt, og det der er ovenpå det smager VIRKELIG godt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

bette

må man spørge hvordan du har lavet det lækre ovenpå... ikke krymmel men det der lækre noget.. hehe

Anmeld

4. september 2009

Heidi.

bette skriver:

må man spørge hvordan du har lavet det lækre ovenpå... ikke krymmel men det der lækre noget.. hehe

Ja det må du da.. Her er opskriften

Chokoladesmørcreme

4 æggeblommer
60 g flormelis
100 g blødt smør
100 g smeltet chokolade

Æggeblommerne røres godt med flormelis, smør og den smeltede chokolade blandes i massen.

Heidi

Anmeld

4. september 2009

bette

Heidi-Godsk skriver:

Chokoladesmørcreme

4 æggeblommer
60 g flormelis
100 g blødt smør
100 g smeltet chokolade

Æggeblommerne røres godt med flormelis, smør og den smeltede chokolade blandes i massen.

Heidi

tusinde tak for opskriften.. det ser lækkert ud. det er ik vammelt i længden??

Anmeld

4. september 2009

linemus

De er blevet fine! Og ser usandsynligt lækre ud   Mmm, elsker chokoladesmørcreme 

Hvilken slags muffins har du bagt?

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linemus skriver:

De er blevet fine! Og ser usandsynligt lækre ud   Mmm, elsker chokoladesmørcreme 

Mums de ser gode ud. Nu forstår jeg konceptet cupcakes 

Anmeld

4. september 2009

Heidi.

bette skriver:

tusinde tak for opskriften.. det ser lækkert ud. det er ik vammelt i længden??

Man skal nok ikke spise overdreven mange Men man kan jo lade være med at komme så meget på

Anmeld

4. september 2009

Heidi.

linemus skriver:

Faktisk så er det her den nemme løsning Det er AMO´s chokolade kageblanding, og så har jeg hakket store stykker mørk chokolade og kommet i nam nam, det smager rigtig godt

Anmeld

4. september 2009

linemus

Heidi-Godsk skriver:

Faktisk så er det her den nemme løsning Det er AMO´s chokolade kageblanding, og så har jeg hakket store stykker mørk chokolade og kommet i nam nam, det smager rigtig godt

Alletiders løsning Åh, dem kunne jeg altså godt spise nogle stykker af i aften. Har planer om at lave en bande til sønnens eller min fødselsdag ud over lagkage, men måske sku' jeg lave en tester... 

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

Heidi-Godsk skriver:

Chokoladesmørcreme

4 æggeblommer
60 g flormelis
100 g blødt smør
100 g smeltet chokolade

Heidi

Jeg har lavet den creme idag, og jeg vil sige at jeg kunne absolut ikke spise en cupcake dækket med det.... jeg synes altså den creme smager underligt.... min søn på 2 og manden kan heller ikke lide den....

Jeg har brugt pasteuriserede æggeblommer, og almindeligt smør.... er det derfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.