Hvad ligger der på dit natbord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Elverpigen-vb

Meesalith skrev:
Bruger ikke vækkeur. Vi har en baby :laugh:
Pas på med det, min mand mente også på et tidspunkt, at han lige kunne slumre lidt, for Sigrid vågnede jo, på et bestemt tidspunkt. Det stoppede den dag hvor hun besluttede sig for at sove længere :kiss:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Lars F-vb

Elverpigen skrev:
Pas på med det, min mand mente også på et tidspunkt, at han lige kunne slumre lidt, for Sigrid vågnede jo, på et bestemt tidspunkt. Det stoppede den dag hvor hun besluttede sig for at sove længere :kiss:
Sådan er det; det med babyen virker kun, når man sætter vækkeuret. Jeg har det selv sådan, at jeg faktisk ikke behøver vækkeur; skal jeg op til en bestemt tid, så vågner jeg - osse selvom det er kl. halv fem for at nå et morgenfly. Jeg vågner 'altid' 5 min før uret ringer. Det svigter kun, hvis jeg ikke sætter uret...

Anmeld

5. maj 2010

Signe1704-vb

Vores to små børn plejer at vågne inden kl 7, men i morges sov de begge til klokken 7.30, så jeg var glad for at vækkeuret var sat.

Anmeld

11. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har sådan et ikea-træk-ud-natbord og der kan være meget: :) mobil babyalarm lampe dagens hårgrejer alle mulige opladere etc smykkeskrin mindgames (ikke plads til mere i mandens side) alle de papirer der burde være kommet i mappe briller SD-kort og batterier et pasfoto af babyen en brugt stofble, som jeg nægter at ligge til vask efter jeg har lagt mig - den har nu ligget der 1 uge. :blush:

Anmeld

11. maj 2010

als-vb

Har ikke noget natbord... har en bred kant på sengen og der ligger min mobil, som også agerer vækkeur, ur og tlf ;) Har en lampe stående på gulvet som aldrig bliver brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.