Hvad ligger der på dit natbord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

ma08-vb

En clockradio En bog (Svinehunde af Hammer) En mega bunke blade, som jeg aldrig kommer igennem :blush: Med mellemrum et lag støv Andet kan ikke ligge dér i fred for den lille pilfinger :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Natalia87-vb

Jeg har en natlampe, en flaske vand, mine briller, og 2 Vores Børn blade, en jumbobog og en hårspænde liggende og så selvfølgelig mobilen. I skufferne er der flere vores børn blade og nederst 'ting til voksene' hehe

Anmeld

3. maj 2010

Lars F-vb

Jeg er forbavset over, at så mange skriver om vækkeur. Har ikke haft sådan ét i mange, mange år; mobilen kan fint klare den opgave.

Anmeld

3. maj 2010

Elverpigen-vb

Vi har en clockradio, fordi jeg elsker at blive vækket af musik. En vane jeg har fra da jeg boede hjemme, og mine forældre kom ind og tændte radioen, ca 10 min før vi skulle op. Så det er en ting i min hverdag jeg helst ikke vil undvære.

Anmeld

3. maj 2010

ma08-vb

Lars F skrev:
Jeg er forbavset over, at så mange skriver om vækkeur. Har ikke haft sådan ét i mange, mange år; mobilen kan fint klare den opgave.
Jeg kan også godt lide at blive vækket af radioen, og så kan jeg godt lide at have et ur i soveværelset - og det er trods alt ikke altid, min mobil er lige ved hånden ;)

Anmeld

3. maj 2010

Pikora-vb

Lars F skrev:
Tja....for mit vedkommende vil jeg ikke risikere at få opkald eller sms`er når jeg er faldet i søvn (-med mindre jeg har teenage-børn ude i byen), så nul mobiltelefon i soveværelset hos mig!! Så ud over det obligatoriske vækkeur (-hvor man jo også kan se, hvad klokken er, uden at skulle række ud og trykke på det), har jeg kun en tube håndcreme liggende på natbordet. Tilstået: Dette kliniske look opnår jeg kun i kraft af min store, flettede kurv, som står på gulvet fuld af diverse bøger. -Dette i erkendelse af, at jeg ikke er i stand til at administrere at have bøger på natbordet; det ender simpelthen i kaos :S

Anmeld

3. maj 2010

Riwe-vb

Kom lige til at tænke på, at der også er skuffer i mit natbord og deri ligger: Alle mulige og umulige elektroniske oplader dimser samt ledninger og dock til Ipod :blink: ikke fordi jeg sover bedre med dem ved min side, men simpelthen fordi det var der de endte... Min mobil er altid på lydløs, så fungerer den stadig fint som (vække)ur uden jeg bliver vækket - gider heller ikke sms og tlf samtaler efter jeg har lagt mig.

Anmeld

4. maj 2010

Hobitten-vb

ma08 skrev:
Lars F skrev:
Jeg kan også godt lide at blive vækket af radioen, og så kan jeg godt lide at have et ur i soveværelset - og det er trods alt ikke altid, min mobil er lige ved hånden ;)
Jeg har det så omvendt.. Jeg kan slet ikke falde i søvn hvis der er helt stille, så her er radioen tændt om aftenen - og så er det rart at kunne se klokken uden at skulle have fat i mobilen. Men bruger faktisk mobilen som vækkeur..

Anmeld

4. maj 2010

Signe1704-vb

Hobitten skrev:
Jeg har det så omvendt.. Jeg kan slet ikke falde i søvn hvis der er helt stille, så her er radioen tændt om aftenen - og så er det rart at kunne se klokken uden at skulle have fat i mobilen. Men bruger faktisk mobilen som vækkeur..
Godt jeg ikke skal sove sammen med dig :laugh: Jeg var aldrig faldet i søvn.

Anmeld

4. maj 2010

Meesalith-vb

Jeg har en telefon, snotpapir, vandflaske, 7 fantastiske fortællinger (Blixen), Niels Lyhne (JP Jacobsen), Ludvigsbakke (Herman Bang), kondomer og lidt ugeblade. Bruger ikke vækkeur. Vi har en baby :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.