Hvad ligger der på dit natbord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Leah-vb

Det giver sig selv når der ikke er plads :) Har haft natbord hvor vi boede tidligere, men brugte det kun til rod og som støvsamler - og da jeg hader rod passede det mig fint at skrotte det .... Læbepomaden kommer på ude på badeværelset som det sidste inden jeg går i seng ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Hobitten-vb

Uha.. jeg er jo ikke så god til 'rod' - og det er der sørme meget af på jeres natborde :laugh: :laugh: På vores (som er et stort fælles ved hovedgavlen..) er der lige nu 2 clockradioer, 2 glas (begge mine..), en halv pakke lomletter, en bog af Lisa Marklund, et par mønter, en håndcreme, en sut, et krydsordsblad og når vi går i seng, også 2 mobiler..

Anmeld

30. april 2010

Signe1704-vb

Spunk skrev:
Ørepropper, læbepomade, smykkeskrin, blandede blade og bøger, mandens lommerod (mest gamle kvitteringer), glidecreme, håndcreme, varmepude, 1 glas med madolie til massage, 1 tom slikskål og 2 stk. samlinger af børneeventyr jeg har købt på tilbud. Sjov idé for øvrigt - gu ve' hvad ens natbord siger om én?
At din mand snorker? (ørepropperne) At du spiser slik i sengen? ;)

Anmeld

30. april 2010

Signe1704-vb

Der er intet på vores natbord for vi ejer ikke et. Vores soveværelse blev halveret da jeg ventede lillemanden for vi manglede et værelse. Nu er rummet kun lige bredt nok til dobbeltsengen. Vi har en vindueskarm lige over vores hovedende og der ligger min mobil (som bruges som vækkeur) når vi går i seng og lige nu en sut, men det er alt.

Anmeld

30. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Har ikke plads til et natbord, for der står tremmesengen - savner et natbord :(

Anmeld

30. april 2010

Spunk-vb

Til dem af jer der skriver, at i har to clockradioer. Vidste i, at man kan få én der kan stilles til to forskellige tidspunkter? Jeg er meget glad for vores - jeg kan få lov til at vågne til radio, og manden vågner til den støjende bip-lyd.

Anmeld

30. april 2010

kongster-vb

Ja vores kan også indstilles til to tidspunkter. Det er smart, bortset fra at manden ikke vågner ved nogen af alarmerne :-) Jeg vækker ham et kvarters tid før jeg går

Anmeld

30. april 2010

Titte-vb

Ovenpå mit natbord, som sidder fast i hovedgavlen der hænger på væggen, ligger der en bog om kvindelige eventyrer, en reklame for planter fra planteskolen, en lille papirspose med fødselsdagsgaverne: øreringe og gavekort til ansigtsmassage, mit vækkeur og min ipod. I skuffen ligger der ting og sager der ikke kommer andre ved!! ;)

Anmeld

3. maj 2010

Lars F-vb

Jeg har brug for et sted at lægge 1) mobiltelefon 2) briller. Der er ingen grund til at give mig et natbord - jeg fylder det bare op med bøger og skrammel, og så kan der ikke ligge noget der mere.

Anmeld

3. maj 2010

Riwe-vb

Jeg har et lille natbord i min side - manden bruger gulvet. På mit ligger mobiltelefon, læbepomade, håndcreme, et blad og mine briller. jeg har mobilen der for at kunne se hvad klokken er når tøsen vågner om natten - et vækkeur har vi ikke rigtig brug for for tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.