Børnenes forskellige navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Signe1704-vb

Okay. Der kan man se. Det er selvfølgelig heller ikke så mange. Synes i øvrigt også Flora er rigtig sødt, men det hedder niecen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Spunk-vb

Jeg er stødt på det en enkelt gang før, og må tilstå at jeg syntes at det var lidt sært. Men måske ikke værre en Dyveke.... :blush: Tænkte også på om det mon stammede fra en film eller noget i den retning.

Anmeld

3. maj 2010

Sophia1juli-vb

Vores pige skal hedde Sophia.. Men Emily var vi oz glade for.. og kan jo være man ændrer det når man ser hende :)

Anmeld

4. maj 2010

lib1982-vb

Mortildejligdreng skrev:
Hej. Har ikke selv en pige, men min venindes hedder Liva - super sødt. Hvis vi skulle få en pige engang overvejer vi Alaya. :)
Jeg synes Liva er sødt, men første gang jeg hørte synes jeg det var enormt mærkeligt... ligger et supermarked her i Kolding som hedder 'Liva', så havde intet med en pige at gøre for mit vedkommende:-D

Anmeld

4. maj 2010

Signe1704-vb

Spunk skrev:
Jeg er stødt på det en enkelt gang før, og må tilstå at jeg syntes at det var lidt sært. Men måske ikke værre en Dyveke.... :blush: Tænkte også på om det mon stammede fra en film eller noget i den retning.
Nej Dyveke er også ret specielt. Der ligger en skole på Amager der hedder Dyveke skolen. Jeg vidste ikke at det var noget man kunne hedde før du nævnte det. Jeg tænker på skolen :laugh:

Anmeld

17. maj 2010

Krisnord-vb

Hey alle sammen! Så fik vi i fællesskab lavet en navneliste, men kan ik bestemme os, så vi må se på kønnet hvad den ligner når den kommer ud Drenge: Balder Thor Benjamin Johannes Johan Patrik Valdemar Piger: Chili Lotus Ella Freya Fleur Flora Rebekka Hannah Sophia Gabriella Malou Sally Isabell

Anmeld

17. maj 2010

lib1982-vb

Krisnord skrev:
Hey alle sammen! Så fik vi i fællesskab lavet en navneliste, men kan ik bestemme os, så vi må se på kønnet hvad den ligner når den kommer ud Drenge: Balder Thor Benjamin Johannes Johan Patrik Valdemar Piger: Chili Lotus Ella Freya Fleur Flora Rebekka Hannah Sophia Gabriella Malou Sally Isabell
Stemmer for Chili eller Thor :cheer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.