Frederik eller Oliver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Det er vist ikke mange :cheer: Men ham vupti Pede kan altså godt få mig til at sidde med et smørret grin på - men det er vel charme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Signe1704-vb

Willysmor skrev:
Tjaa Robbie er en lækker steg... men har vi overhovedet nogle hotties i DK? :)
Så skulle det vist være Tim Christensen (som der var en der nævnte tidligere), men det er nok mest fordi han synger så skide godt. Han er jo egentlig ikke specielt pæn ;) Lækre kendte danske mænd????? Kan vist ikke lige komme i tanke om nogle....

Anmeld

23. april 2010

Leah-vb

Kan heller ikke komme i tanke om nogen danskere - måske Mads Mikkelsen, han er ikke gudelækker, men har helt sikkert et eller andet der appellerer til mit primitive instinkt ;) Uh, kom lige i tanke om Denzel Washington, han er altså også hot! Og så må jeg vist have googlet ham Vin Diesel ....

Anmeld

23. april 2010

Caidas-vb

Lækre frække danske mænd...? hmmm Så skulle det da lige være.... Thomas Bo Larsen... ja undskyld jeg ved jeg har en lidt sjov smag. Og forhåbentligt er der her et billede af Vin Diesel - ikke lige mig men ok. http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/vin_diesel.jpg

Anmeld

24. april 2010

Antons mor-vb

Leah skrev:
Johnny Depp og Robbie Williams ... Og i sine lidt yngre dage Robert Redford!
Årh, dem er jeg HELT med på...og så lige Mel Gibson da han var i 30'erne og 40'erne...han var totalt yum yum i Braveheart og så har han bare den sprødeste stemme! Er nok ellers generelt til de mænd der hører til den lidt ældre kategori...Jeg gad sgu' godt ha en mand der ser ud som Robert Redford, når han bliver 70!

Anmeld

24. april 2010

Spunk-vb

Altså sladderbladene ynder jo at kalde Viggo Mortensen for dansker, og så må man da konkludere at der er mindst en lækker kendt dansker.

Anmeld

25. april 2010

Willysmor-vb

Udover vores egne mænd er Viggo også Okay, bare ikke en jeg personligt selv ville jagte :)

Anmeld

25. april 2010

Meesalith-vb

Jeg er helt klart til vampyrer! Robert Pattingson (Edward i Twilight) Resten ved jeg ikke hvad hedder: Daemon fra Vampire Diaries Bill fra True Blood Desuden har jeg heller ikke noget imod, hvis Johnny Depp stod ude foran vores dør :-)

Anmeld

25. april 2010

Signe1704-vb

Meesalith skrev:
Desuden har jeg heller ikke noget imod, hvis Johnny Depp stod ude foran vores dør :-)
Med eller uden hugtænder???? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

26. april 2010

Soap-vb

Du ved godt det bar er film ikk´? :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.