Frederik eller Oliver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Willysmor-vb

Hvem er Chris D???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Signe1704-vb

Willysmor skrev:
Hvem er Chris D???
Jeg har heller aldrig hørt om ham :blush:

Anmeld

23. april 2010

Soap-vb

Han var med i American Idol for et par år tilbage :) Han er så lækker og har den mest lækre stemme, jeg er lige ved at smelte når jeg hør ham :laugh: Også ham der synger theme sangen til Smallville hvis nogen har set/hørt den :) Link til youtube med ham : http://www.youtube.com/watch?v=_tnzTCWpp0k&feature=related

Anmeld

23. april 2010

Soap-vb

Ej se der lærte jeg noget nyt :laugh: Smid et link og videoen er her weee hvor er jeg da teknisk :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

23. april 2010

Signe1704-vb

Han synger godt ja, men lækker ..... Ham må i gerne beholde sammen med Robbie Williams ;)

Anmeld

23. april 2010

Soap-vb

Signe1704 skrev:
Han synger godt ja, men lækker ..... Ham må i gerne beholde sammen med Robbie Williams ;)
Joooo han er vildt lækker mums mums mums, finder lige en serviet så jeg kan tørre savlen om munden væk :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

23. april 2010

Leah-vb

Hvordan kan man synes at Robbie Willliams IKKE er lækker ... Det er et mysterium jeg aldrig kommer til at forstå ;) Men I har stadig ikke svaret på HVEM VIN DIESEL ER? :)

Anmeld

23. april 2010

Signe1704-vb

Tror det er en skuespiller.... Se hvor godt det er vi alle har forskellig smag ;) Glemte helt at nævne Jamie Oliver. Han er da mums.

Anmeld

23. april 2010

Spunk-vb

Vin Diesel er skuespiller. Han var vist stor i firserne???, og er det vist lidt igen. Elitepædagogen bl.a.

Anmeld

23. april 2010

Willysmor-vb

Tjaa Robbie er en lækker steg... men har vi overhovedet nogle hotties i DK? :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.