Frederik eller Oliver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

kongster-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Frederik er kedelig, Oliver er skabet og umoden. Jeg tør næsten ikke afsløre nogle navne, men jeg kan godt li´ 'gamle' mænd - og i den sammenhæng er George Clooney i den yngre ende på min liste...
Enig! Og Clooney er altså kun.. øh 49. Men stadigvæk. Han er squ lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Willysmor-vb

Heath Ledger var også ret nuttet :)Men Hugh Grants blå øjne er ikke til at stå for :)

Anmeld

22. april 2010

Leah-vb

Johnny Depp og Robbie Williams ... Og i sine lidt yngre dage Robert Redford! Frederik er da meget sød, men siger mig ingenting, og Oliver Bjerrehus virker bare som en forvokset og forkælet dreng, og er lidt for meget efter min smag. Nu ved jeg godt at jeg sikkert gør mig selv fuldstændig til grin, men hvem pokker er Vin Diesel? Hvad er det lige jeg er gået glip af her? :unsure: :whistle: :)

Anmeld

22. april 2010

Spunk-vb

Jeg må altså også tilstå, at jeg ikke kan se magien ved Vin Diesel - synes faktisk at han er ret utiltalende. Men jeg kunne godt hoppe på George Clooney - og Robert Redford var da ret nuttet da han var yngre.

Anmeld

22. april 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Og Clooney er altså kun.. øh 49. Men stadigvæk. Han er squ lækker!
Når man er 39, går det pludselig op for en, at 49 netop er 'kun'... Det hedder vist mental forberedelse.

Anmeld

22. april 2010

Signe1704-vb

Charlotte d. 17. skrev:
kongster skrev:
Og Clooney er altså kun.. øh 49. Men stadigvæk. Han er squ lækker!
Når man er 39, går det pludselig op for en, at 49 netop er 'kun'... Det hedder vist mental forberedelse.
Jeg synes altså 49 er gammelt. Min far er 54 år. De er jo jævnaldrene :laugh:

Anmeld

22. april 2010

Caidas-vb

Synes det har været oppe før, og svaret er det samme: Kiefer Sutherland og så har jeg noget med mænd i arbejdstøj, gerne indsmurt i olie. Lidt ligesom da jeg mødte min mand for 22 år siden. Og 49 er da ingen alder = jævnaldrende med min mand. Jeg kan slet slet ikke se NOGET i Oliver Bjerrehuus, han er for klam. Frederik er da ok, så hvis det kun var ml de 2, så...tja.

Anmeld

23. april 2010

Willysmor-vb

Jaaah... rigtigt håndværkere i deres kanvas bukser og beskidte overarme kan også falde i min smag... Meen er squ ligeglad om vedkommende er 49 eller 59, bare kemien er der :) Alder er kun et tal :) Kiefer Sutherland har også en særdeles særpræget udseende :P

Anmeld

23. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Åhhh ja Leah....Robbie Williams....MUMS :)

Anmeld

23. april 2010

Soap-vb

Vin Diesel Jesse James Chris Daughtry Og helt sikkert et par stykker mere , jeg er helt sikkert til Bad boy typen, det er der ingen tvivl om :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.