hvordan gør i med hjørnerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
28 svar
0 synes godt om
4. september 2009

mariamiss6

jeg har kun lavet firkantede kager endnu, og jeg synes det er svært at passe hjørnerne flot til....

især det 4. hjørne er ret svært synes jeg. det er stort set umuligt at lægge MMF'en på uden at det 4. hjørne bliver til en fold..... hvad gør i?

Og kan jeg lave smærcremen idag, når den først skal bruges lørdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

mariamiss6

slet ingen der har gode råd til hjørnerne???

Anmeld

4. september 2009

Pige2009

mariamiss6 skriver:

slet ingen der har gode råd til hjørnerne???

Prøv at skrive til Zafir. Hun er vist en skrapsak til alle kager

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

linda2009 skriver:

Prøv at skrive til Zafir. Hun er vist en skrapsak til alle kager

Der kommer nu nok et svar før eller siden.... mon ikke.... om så det er zafir, ivf, line, eller en helt anden det er lige meget....

Anmeld

4. september 2009

linemus

Jeg har faktisk ikke prøvet at lave en firkantet kage endnu, så det vil jeg ikke gøre mig klog på. Men vent da lidt, der er nok en masse online i aften

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Jeg har faktisk ikke prøvet at lave en firkantet kage endnu, så det vil jeg ikke gøre mig klog på. Men vent da lidt, der er nok en masse online i aften

det tænker jeg også. jeg må lige hive op igen senere, når vi kommer forbi ungernes sovetider.....

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså jeg ved faktisk ikke hvad jeg gjorde ved hjørnerne, men mine hjørner blev ret gode... Hmmm...

Jeg gruer mere for en rund hehe

Men jeg ved ikke hvordan jeg skal råde dig, for jeg gjorde det bare... hmmm...

Anmeld

4. september 2009

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

jeg har kun lavet firkantede kager endnu, og jeg synes det er svært at passe hjørnerne flot til....

især det 4. hjørne er ret svært synes jeg. det er stort set umuligt at lægge MMF'en på uden at det 4. hjørne bliver til en fold..... hvad gør i?

Og kan jeg lave smærcremen idag, når den først skal bruges lørdag?

Nu er jeg multinybegynder men synes de få jeg har lavet har jeg bare sørget for at strække mmf'en jævnt. Måske du skal prøve at tage hjørnerne samtidig (lidt efter lidt) istedet for et af gangen!? Som sagt er jeg nybegynder men synes ihvertfald det var det der gjorde det for mig.

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

mor_sabina skriver:

Nu er jeg multinybegynder men synes de få jeg har lavet har jeg bare sørget for at strække mmf'en jævnt. Måske du skal prøve at tage hjørnerne samtidig (lidt efter lidt) istedet for et af gangen!? Som sagt er jeg nybegynder men synes ihvertfald det var det der gjorde det for mig.

jaaaa altså jeg laver altid hjørnerne sådan ret hurtigt efter hinanden..... og det er jo begrænset hvor meget jeg kan strække MMF'en uden der går hul på.... og jeg synes faktisk det er ret svært at lappe det igen.... det er også det der er mit problem med "folderne" hvis bare de var lette at glatte ud, så gjorde det jo ikke noget der kom en fold, for så kunne jeg jo bare glatte den væk igen.... men genrelt synes jeg et er svært at reparere på det MMF der...

Nåh men der er jo ikke andet for end at prøve, og se hvad det ender med.... og det kan jo aldrig blive værre end det plejer at være hehe...

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Altså jeg ved faktisk ikke hvad jeg gjorde ved hjørnerne, men mine hjørner blev ret gode... Hmmm...

Jeg gruer mere for en rund hehe

Men jeg ved ikke hvordan jeg skal råde dig, for jeg gjorde det bare... hmmm...

HVORFOR ved du ikke det!!!!!? hva' hva hva'.... tsk tsk zafir, blærerøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.