Hejsa
Jeg venter vores treer om en uge, og jeg glæder mig rigtig meget selvom barnet ikke har været planlagt. Da vores tvillinger var 9 mdr. blev jeg gravid og fik en abort, og jeg har virkelig virkelig haft det rigtig skidt med det valg, men det var så heller ikke mit ønske, skal jeg hurtigt tilføje. Jeg kan kun sige, at jeg bitterligt fortrød ikke at tage imod det, som naturen prøvede at skænke mig.
Og her 6 år senere har jeg ikke været et sekund i tvivl - denne gang har jeg bestemt at selvfølgelig skulle vi tage imod med kyshånd. Min mand var overhovedet ikke henrykt, men nu en uge inden barnet kommer, glæder han sig akkurat lige så meget som jeg gør, og mine store drenge på 6 år glæder sig også meget til at få en lillebror.
Jeg går ind for fri abort men min personlige erfaring er, at det har kostet mig dyrt. Abort sætter for mange kvinder dybere spor end man regner med. Jeg har været igennem behandling med de første børn og jeg er så lykkelig for at være blevet naturligt gravid endnu en gang, at jeg glad og gerne tager slæbet med en tre´er.
Det var min erfaring, men jeg vil råde din veninde til at mærke efter, og føler hun den mindste glæde ved at være gravid og lyst til at få barnet, så skal hun lytte til det og ikke lade fornuften sejre, for følelserne kommer bagefter!
Anmeld