Dele værelse eller eget værelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

natoma

Hej.
Jeg synes måske at det der med børneværelser er løbet lidt løbsk, de seneste år.. De skal nu være så og så store, og et til hvert barn mm. Jeg tror på at børn har godt af at dele værelse, så lære de at tage hensyn til hinanden og de får et tættere forhold. Vores den ældste har eget værelse, og de 2 yngste har værelse sammen, sover i køjeseng og de synes det er smadder hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

DianaMalou

havde først mit eget værelse .. da min lillebror så kom til verden ja så flyttede min mor og far ind på mit også fik jeg og brormand deres soveværelse .. da jeg så var 10 år flyttede vi til et større hus så fik vi igen vores eget .. så ja jeg har prøvet det hele ..

Anmeld

4. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Min søster og jeg har altid haft hvert vores værelse - og de var ikke store.

Luka har sit eget værelse og Lina sover stadigvæk inde hos os. De skal dele værelse når Lina ikke skal sove inde hos os mere. Vi ved dog ikke helt, hvornår at det er bedst, at gøre - Lina skal som et minimum sove igennem.

/ Katja - Lina 5 mdr. og Luka 22 mdr.

Anmeld

4. september 2009

Mor.sander

Jeg har altid haft eget værelse...

Anmeld

4. september 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min lillebror og jeg har altid haft hver vores værelse... selv i vores sommerhus havde vi hver vores. Men vi elskede bare at sove sammen, det var det fedeste hvis vi fik lov til det en weekend.
Mine børn har også hver deres værelse. Jeg har været meget i tvivl om jeg skulle lave et soveværelse og et legeværelse til dem... netpo fordi jeg kan huske hvor hyggeligt det var at sove sammen med min lillebror. Men Marie ville gerne have et rigtig prinsesse-værelse, og det syntes jeg ikke rigtig Alexander passede ind i
Marie er lige begyndt at sove på sit eget værelse de fleste nætter (efter eget ønske), men indtil nu har vi sovet sammen alle sammen. Så vi sover bare lige hvor vi har lyst til den dag... det er hygge

Anmeld

4. september 2009

Siber

Min storebror og ejg har delt værelse, indt til vi var 6 og 4 år. Når min bror havde legekammerater hjemme ville han gerne være sig selv, og vi fik hver vores værelse.

Mine tøser delte værelse i starten Johanna kom ind til Alma da hun var 7 mdr. Men vi måtte droppe det igen, da Johanna skreg nærmest hele natten pga ørene. Da hun var 10 mdr fik hun lagt dræn, og var som en engel. De fik samme værelese igen. Men nu hvor vi er flyttet til Norge, har de hver deres værelse. De lege meget på deres værelser, sammen og hver for sig. De er nu 2 og 4 år. Hele huset er samlet i en etage, det var det ikke i DK, så vi havde legeværelse neden under, og soveværelse ovenpå.

Jeg vil sige det er jo helt indivituelt om børn har behov for at sove sammen, vaner, plads osv. Mine tøser har ikke det store behov lige nu, men det kan jo være at ønsket kommer på et tidspunkt

Knus SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.