Min søster og jeg delte værelse fra da hun blev født og 6 år frem, indtil jeg var 11 år. Så fik vi hvert vores da vi flyttede til et meget større hus.
Grunden til vi skulle dele var, at mine forældre begge havde hvert deres firma, i et almindeligt parcelhus, så der var godt proppet!!! Men det var hyggeligt da vi var små. Men da jeg blev over 10, så trængte jeg altså til at have et frirum uden lillesøster! Men jeg tror generelt at det var godt for vores familie at komme til et større hus. 2 voksne, 2 børn, 2 firmaer, 1 ansat og af og til kursister, det er altså bare for meget på 140 m2, til at nogen kan holde det ud!! Så det nye hus´ 350 m2 faldt på et meget tørt sted!!
Hvis Kirstine får mindre søskende mens vi bor her, så skal de også dele værelse. Vi har nemlig kun et børneværelse her i huset. Det er så tilgengæld rigtig stort, så det har jeg det fint med. Men når Kirstine begynder at blive lidt teen-agtig, så skal hun få sit eget, hvor vi enten kan flytte, eller sætte et rum bag bryggerst i stand, til den fede teen-hybel!
Anmeld