Øv og øv og øv og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

KWL

Åh søde Tina. Det er bare heller ikke fair!!! ÆV
Jeg VED at hun sidder et sted og følger dig og din skønne Liva og kluk griner af hende - skøre, dejlige unge. Hun kigger på dig og tænker at du er en helt igennem fantastisk mor og du gør et stor job.

Jeg ved du savner så hjertet er ved at blive revet ud. Det er okay - sådan er det bare nogle dage. Græd og tænk på alt det gode i havde sammen. Vær lille og bliv passet på....

Jeg sender det største og varmeste knus og håber det hjælper lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Rose

TbCp skriver:

Her til aften sidder jeg og kigger på en af mine yndlings hjemmesider.... en side for søskende der har mistet søskende.
Charlotte der står for siden, efterlyser historier.... altså historier om vores søskendes død.
Jeg vil så sende hende historien om min søster.... og nu savner jeg hende bare helt vildt!!!!

Sad og sang for Liva her til aften og pludselig vældede det bare op i mig... det er så f****ng Pi**e Lo**e uretfærdigt at hun ikke er her mere!!!
Hun ville være en helt fantastisk moster for Liva.
Jeg bliver så gal for der er sgu ingen retfærdighed til... hvorfor var det lige HENDE der skulle væk!!!!

Øv og øv og øv og øv

Fik en klump i halsen da jeg læste dit indlæg..... Vi er jo mange der sidder på samme måde med et savn. Jeg mistede også min storesøster og jeg savner hende helt ufattelig meget, specielt nu hvor jeg har fået børn. Dem har hun aldrig set og hun ville så gerne selv have børn. 
Hvad er det for en side du kender med søskende der har mistet søskende? Den vil jeg da smadder gerne kende. 

Anmeld

4. september 2009

TbCp

Rose skriver:

Fik en klump i halsen da jeg læste dit indlæg..... Vi er jo mange der sidder på samme måde med et savn. Jeg mistede også min storesøster og jeg savner hende helt ufattelig meget, specielt nu hvor jeg har fået børn. Dem har hun aldrig set og hun ville så gerne selv have børn. 
Hvad er det for en side du kender med søskende der har mistet søskende? Den vil jeg da smadder gerne kende. 

Jeg synes det er blevet ekstra hårdt efter jeg har fået barn. Min søster glædede sig til hun en dag skulle være moster!!! Hjemmesiden hedder www.soeskendekram.dk jeg har brugt den rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.