Øv og øv og øv og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

mariamiss6

TbCp skriver:

Her til aften sidder jeg og kigger på en af mine yndlings hjemmesider.... en side for søskende der har mistet søskende.
Charlotte der står for siden, efterlyser historier.... altså historier om vores søskendes død.
Jeg vil så sende hende historien om min søster.... og nu savner jeg hende bare helt vildt!!!!

Sad og sang for Liva her til aften og pludselig vældede det bare op i mig... det er så f****ng Pi**e Lo**e uretfærdigt at hun ikke er her mere!!!
Hun ville være en helt fantastisk moster for Liva.
Jeg bliver så gal for der er sgu ingen retfærdighed til... hvorfor var det lige HENDE der skulle væk!!!!

Øv og øv og øv og øv

Hejsa, kan godt forstå du føler dig lidt snydt.... det er også tilladt...
Man skal have lov at savne helt vildt en gang i mellem, på den måde mindes du jo også en masse dejlige ting ikke....

du skrev vidst en gang at du havde lavet en hjemmeside til hende, må jeg se den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Her til aften sidder jeg og kigger på en af mine yndlings hjemmesider.... en side for søskende der har mistet søskende.
Charlotte der står for siden, efterlyser historier.... altså historier om vores søskendes død.
Jeg vil så sende hende historien om min søster.... og nu savner jeg hende bare helt vildt!!!!

Sad og sang for Liva her til aften og pludselig vældede det bare op i mig... det er så f****ng Pi**e Lo**e uretfærdigt at hun ikke er her mere!!!
Jeg bliver så gal for der er sgu ingen retfærdighed til... hvorfor var det lige HENDE der skulle væk!!!!

Øv og øv og øv og øv

Åh jamen søde Tina da

Som du ved,så ved jeg ligesom dig, at Anika er hos dig. Hun følger med på sidelinen. Ingen tvivl om det!!

Jeg er sikker på, hvis du mærker efter, at du kan mærke hende. Et lille strejf, over din kind. En lille grinebidder under din seng i nat....
At hun prøver at fortælle dig. "hej din skøre skid, jeg er her endnu. Du har bare ikke haft brug for mig længe. Du er så lykkelig med Carsten og SMUKKE Liva. Men lige nu kan jeg mærke du har brug for at mærke mig, så min aller dejligste søster. Her er jeg og du får et kram"

Og søde jeg er ret sikker på, at Anika er der til at passe på Liva, Anika er blevet Livas skytsengel-Og Liva kan også mærke Anika.
Så selvom om de ikke er sammen fysisk, så er de sammen og laver narrestreger, lige netop som en moster og Niece nu gør.

Et stort varmt kram til dig

Ps ja det er TOTALT MØG P** FU***** L****.

Anmeld

3. september 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Åh jamen søde Tina da

Som du ved,så ved jeg ligesom dig, at Anika er hos dig. Hun følger med på sidelinen. Ingen tvivl om det!!

Jeg er sikker på, hvis du mærker efter, at du kan mærke hende. Et lille strejf, over din kind. En lille grinebidder under din seng i nat....
At hun prøver at fortælle dig. "hej din skøre skid, jeg er her endnu. Du har bare ikke haft brug for mig længe. Du er så lykkelig med Carsten og SMUKKE Liva. Men lige nu kan jeg mærke du har brug for at mærke mig, så min aller dejligste søster. Her er jeg og du får et kram"

Og søde jeg er ret sikker på, at Anika er der til at passe på Liva, Anika er blevet Livas skytsengel-Og Liva kan også mærke Anika.
Så selvom om de ikke er sammen fysisk, så er de sammen og laver narrestreger, lige netop som en moster og Niece nu gør.

Et stort varmt kram til dig

Ps ja det er TOTALT MØG P** FU***** L****.

Jeg håber!!!!

1000 1000 tak!!!

Anmeld

3. september 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

Hejsa, kan godt forstå du føler dig lidt snydt.... det er også tilladt...
Man skal have lov at savne helt vildt en gang i mellem, på den måde mindes du jo også en masse dejlige ting ikke....

du skrev vidst en gang at du havde lavet en hjemmeside til hende, må jeg se den?

Ja det må du ihvertfald

Det er HER

Anmeld

3. september 2009

anna-jonas

TbCp skriver:

Får bare sådan lyst til at skrige helt vildt.... vræle og tude øjnene tykke!!! Bare være lille bitte og blive holdt om!

Det er okay, Tina.................put dig ind til din mand, og bliv aet lidt på ryggen. Livet er desværre noget værre uretfærdigt møj, sommetider.

Knus Mette

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

Årh Tina, det må bare være så forfærdeligt, og det er ikke retfærdigt.

Føler virkelig med dig.

Anmeld

3. september 2009

JustAnotherName

Sender dig et kæmpe knus 
Det får godt nok ikke din søster tilbage, men viser dog at jeg tænker på dig og godt kan sætte mig ind i den følelse af afmagt og urimelighed ...øv, øv og øv!

Anmeld

4. september 2009

Miamaja

TbCp skriver:

Øv og øv og øv og øv

Min skonne store soster er ogsaa dod alt for tidligt. bl.a grunden til at jeg ville ud og rejse for at komme vaek fra smerten.

Saa jeg forstaar dig af hele mit hjerte

Anmeld

4. september 2009

Betina88

TbCp skriver:

Øv og øv og øv og øv

Det er bare så uretfærdigt med livet , at man ska' miste nogle man holder af så tidligt i en alder , hvor man ellers håber på at man bli'r gamle sammen ,.. Og leve livet i herre lang tid sammen ..

Men nej , det må man ikk' i nogle tilfælde .. Så jeg forstår dig godt , hvordan du ha' det .. Jeg ville osse selv bryde sammen , hvis det var mig der mistede min bror eller søster i sådan tilfælde med sygdommen ..

Anmeld

4. september 2009

TbCp

I aner ikke hvor meget jeres kommentarer varmer!!!

1000 gange tak alle sammen.

Det er rigtig trist at øre at andre også har oplevet at miste en søskende.
Tror desværre ofte at i sådan en situation bliver der taget mere vare om forældrene end der gør om de efterladte søskende.
Jeg aner ikke om sorgen og savnet er den samme, om man mister et barn eller en søskende..... men det gør pokkers ondt at stå tilbage uden min lillesøster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.