TbCp skriver:
Her til aften sidder jeg og kigger på en af mine yndlings hjemmesider.... en side for søskende der har mistet søskende.
Charlotte der står for siden, efterlyser historier.... altså historier om vores søskendes død.
Jeg vil så sende hende historien om min søster.... og nu savner jeg hende bare helt vildt!!!!
Sad og sang for Liva her til aften og pludselig vældede det bare op i mig... det er så f****ng Pi**e Lo**e uretfærdigt at hun ikke er her mere!!!
Hun ville være en helt fantastisk moster for Liva.
Jeg bliver så gal for der er sgu ingen retfærdighed til... hvorfor var det lige HENDE der skulle væk!!!!
Øv og øv og øv og øv
Åh jamen søde Tina da
Som du ved,så ved jeg ligesom dig, at Anika er hos dig. Hun følger med på sidelinen. Ingen tvivl om det!!
Jeg er sikker på, hvis du mærker efter, at du kan mærke hende. Et lille strejf, over din kind. En lille grinebidder under din seng i nat....
At hun prøver at fortælle dig. "hej din skøre skid, jeg er her endnu. Du har bare ikke haft brug for mig længe. Du er så lykkelig med Carsten og SMUKKE Liva. Men lige nu kan jeg mærke du har brug for at mærke mig, så min aller dejligste søster. Her er jeg og du får et kram"
Og søde jeg er ret sikker på, at Anika er der til at passe på Liva, Anika er blevet Livas skytsengel
-Og Liva kan også mærke Anika.
Så selvom om de ikke er sammen fysisk, så er de sammen og laver narrestreger, lige netop som en moster og Niece nu gør.
Et stort varmt kram til dig
Ps ja det er TOTALT MØG P** FU***** L****.
Anmeld