Øv og øv og øv og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. september 2009

TbCp

Her til aften sidder jeg og kigger på en af mine yndlings hjemmesider.... en side for søskende der har mistet søskende.
Charlotte der står for siden, efterlyser historier.... altså historier om vores søskendes død.
Jeg vil så sende hende historien om min søster.... og nu savner jeg hende bare helt vildt!!!!

Sad og sang for Liva her til aften og pludselig vældede det bare op i mig... det er så f****ng Pi**e Lo**e uretfærdigt at hun ikke er her mere!!!
Hun ville være en helt fantastisk moster for Liva.
Jeg bliver så gal for der er sgu ingen retfærdighed til... hvorfor var det lige HENDE der skulle væk!!!!

Øv og øv og øv og øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

mor_sabina

TbCp skriver:

Her til aften sidder jeg og kigger på en af mine yndlings hjemmesider.... en side for søskende der har mistet søskende.
Charlotte der står for siden, efterlyser historier.... altså historier om vores søskendes død.
Jeg vil så sende hende historien om min søster.... og nu savner jeg hende bare helt vildt!!!!

Sad og sang for Liva her til aften og pludselig vældede det bare op i mig... det er så f****ng Pi**e Lo**e uretfærdigt at hun ikke er her mere!!!
Hun ville være en helt fantastisk moster for Liva.
Jeg bliver så gal for der er sgu ingen retfærdighed til... hvorfor var det lige HENDE der skulle væk!!!!

Øv og øv og øv og øv

Det er aldrig nemt at give slip på nogen man holder af.
Men hun følger sikkert med et eller andet sted

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Årh ha, bliver jo helt ked af det på dine vegne. Nej det er ikke fair overhovedet.
Men er sikker på at hun følger med  og hun er jo i jeres hjerter og du vil kunne fortælle så levende  om hende til Liva at hun vil føle at hun kender hende.

Der vil nok altid være op og nedture når man har mistet en  der stod en meget nær, så det er bare ud med det.

Anmeld

3. september 2009

oo

ååårh nej, søde Tina! det ER pissehamrendelortefucking uretfærdigt! øv, hvor er det træls for dig

Anmeld

3. september 2009

TbCp

Får bare sådan lyst til at skrige helt vildt.... vræle og tude øjnene tykke!!! Bare være lille bitte og blive holdt om!

Anmeld

3. september 2009

oo

det må du også gerne!! jeg får altid sådan en knude i maven når du fortæller om din søster, for jeg kan forestille mig hvor ondt det må gøre i alle mulige situationer, at stå uden sin søster (jeg har to og en bror). især med hensyn til Liva, er det forståeligt, at du virkelig virkelig savner hende.
nogle gange er det bedre at det gør rigtig rigtig rigtig pisseondt i hjertet end at der slet ikke er noget der rører sig derinde - det er jo af kærlighed du græder og bliver ked af det.
nejnej, jeg ved slet ikke noget om hvor ondt det må gøre på dig i aften, jeg har bare sådan lyst til at løbe en tur til Odense og give dig et kæmpe stort kram, men jeg er sikker på, at Carsten allerede har gjort det! Husk nu at blive ved at huske din søster - og du må altid gerne skrive sjove/triste/varme historier om hende herinde, når hun banker på dit hjerte og skal have lidt tid i verden igen

Anmeld

3. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

det må du også gerne!! jeg får altid sådan en knude i maven når du fortæller om din søster, for jeg kan forestille mig hvor ondt det må gøre i alle mulige situationer, at stå uden sin søster (jeg har to og en bror). især med hensyn til Liva, er det forståeligt, at du virkelig virkelig savner hende.
nogle gange er det bedre at det gør rigtig rigtig rigtig pisseondt i hjertet end at der slet ikke er noget der rører sig derinde - det er jo af kærlighed du græder og bliver ked af det.
nejnej, jeg ved slet ikke noget om hvor ondt det må gøre på dig i aften, jeg har bare sådan lyst til at løbe en tur til Odense og give dig et kæmpe stort kram, men jeg er sikker på, at Carsten allerede har gjort det! Husk nu at blive ved at huske din søster - og du må altid gerne skrive sjove/triste/varme historier om hende herinde, når hun banker på dit hjerte og skal have lidt tid i verden igen

Og så vræler jeg igen

Tak Trine!!!

Anmeld

3. september 2009

oo

TbCp skriver:

Og så vræler jeg igen

Tak Trine!!!

Tina, nu vræler jeg også!

Anmeld

3. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

Tina, nu vræler jeg også!

Hahahaha det går da helt galt det her

Anmeld

3. september 2009

oo

TbCp skriver:

Hahahaha det går da helt galt det her

ja men det er også de fordømte hormoner altså, du skal ikke tage dig i mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.