Min helt egen miniZOO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

lib1982-vb

NikiFin skrev:
Jeg mente ikke at præcis det her måde er dansk, men at danskerne finder på nogle mærkelige og ubehagelige overraskelser i særlige begivenheder. Det f.eks. med at vække parret tidligt om morgenen på deres bryllupsdag... selv om med kager og bla bla... Det vil jeg ikke opleve og går heller ikke til sådan nogle idiotiske initiativer. Det er slet ikke rart, jeg forstår det bare ikke....
Øøøhhh a hvad?!??! Er tilsyneladende forskellige traditioner i forskellig omgangskredse?!?!?! Kan du uddybe 'bla bla'??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

kongster-vb

NikiFin skrev:
Jeg mente ikke at præcis det her måde er dansk, men at danskerne finder på nogle mærkelige og ubehagelige overraskelser i særlige begivenheder. Det f.eks. med at vække parret tidligt om morgenen på deres bryllupsdag... selv om med kager og bla bla... Det vil jeg ikke opleve og går heller ikke til sådan nogle idiotiske initiativer. Det er slet ikke rart, jeg forstår det bare ikke....
Der er absolut forskel på omgangskreds! Ingen af mine venner kunne finde på at stille olietønder, biler, dyr eller andet hvis jeg var fyldt 30 uden at være gift. Ej heller kunne de finde på at lave mærkelige ting ved huset da vi blev gift, få os til at gøre kiksede ting på vores polterabend eller noget som helst andet der kan karakteriseres som 'grov spøg'. Måske er det en dansk ting med ubehagelige overraskelser når man bliver pebersvend eller gift, men den er også MEGET bestemt af miljø og eksisterer langt fra alle steder. Jeg er enig med dig, NikiFin - jeg finder det også smagløst og dumt at lave ubehagelige overraskelser for venner i forbindelse med ellers glædelige begivenheder.

Anmeld

5. august 2010

als-vb

Kan kun give jer ret. Er heller ikke selv typen der praktisere disse grove jokes. Nå men alle dyrene er nu væk fra vores grund, hønsene og grisen kom der en kollega og hentede i går aftes og de lever nu på god plads og kan være sammen med andre artsfæller. Gederne blev hentet her til morgen af gerningsmændende, efter megen skæld ud i går. de kommer hjem til sælger eller i en zoo senere i eftermiddag. Var åbenbart ikke gået op for dem, hvor alvorligt det er for dyr og mennesker at placere dem på 'ulovlig' grund. Havde vi haft sure naboer kunne de melde os vi kunne være registrede som dyremishandlere, samt kunne få en meget grim bøde for at have dyrene på by grund. Men når: skaderne: adskillige hindbærbuske er nu uden bærskud og blade, jordbæreplanterne mangler mange blade og stilke, halvdelen af mine gulerødder er helt eller delvis ædt, to meter ligusterhæk er total ødelagt, samt en figenbusk der nu ligger ned i stedet for at stå op. Samt er der afføring ud over det meste af haven. Vi takker.... :( men heldigvis er dyrene nu væk.

Anmeld

5. august 2010

Polyp-vb

Men gerningsmændene holder jer SELVFØLGELIG skadesløse fordi de gerne vil vedvare at være en del af jeres omgangskreds, ikke!?! Har også selv praktiseret polterabendarrangementer, men kun hvor et handlede om forkælelse/mulighed for at prøve noget 'offeret' ikke havde prøvet før - OG hvor det var en selvfølgelighed at hvis der var skudt fuldstændig forkert, så kunne hun bare sige nej tak - og så var vi bare videre i programmet. Det groveste jeg har været med til mht bryllups'løjer' var at flytte rundt på CD'erbne og så karse i potteplanterne samt lægge film over toilettet - dvs ikke noget med at ødelægge noget - og intet der har kunnet kræve vild oprydning/rengøring bagefter...altså med mindre de blev fuld af den champagne der altid blev lagt på køl som en del af 'pakken'

Anmeld

5. august 2010

als-vb

Ja jeg har også kun været med til at lave hyggelige/udfordrende ting. Dog med en undtagelse af at give en veninde kanel til 25 år. Men hun var så tilgengæld typen der syntes det var sjovt. Til min søsters bryllup, havde jeg arrangeret en kurv med forskellige af deres ynglingschokolader, en kold champagne, stearinlys og så roser og rosenblade strøet fra indgangen til sengen og i sengen (kræver godt nok oprydning, men er da romantisk), og so kom der ris hist og pist på gulvet, dog var der så andre af vennerne der var ggrove og hældte i potteplanter, hele håndvaske, postkassen og sofaen. men kunne trods alt bare støvsuges.

Anmeld

5. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Synes også det er grove løjer - godt dyrene er kommet på plads. Jeg har ikke selv været med til at arrangere sådan noget - og da jeg blev 30 fik jeg kun lidt hele peberkorn pakket ind i cellofan. Det var da meget sødt :P Da min bror blev 25, var der nogle, det havde lagt kanel dér hvor luften kommer ind, når man tænder for blæseren i bilen. Da han var ude at køre første gang derefter, fik han hele bilen fyldt med kanel - hold kæft hvor blev han tosset. Den STANK af kanel i laaaang tid efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.