Min helt egen miniZOO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. august 2010

als-vb

okayså. Manden blev jo så 30 i går, og da vi ikke er gift, har vi gruet lidt for hvad hans brødre kunne finde på. Men da vi gik i seng i går var der ingen grimme genstande i haven eller hvor bilerne holder. MEN men men men men: vågnede til en sær lyd i morges, og der i vores stod så: to geder (bundet til hver sin stolpe af vasketøjsstativet) dog var den ene sluppet fri. 1 hane og 2 høns i en fin lille indhegning (ikke ret høj så håber de er klippet ellers har naboen høns nu. Og 1 stk gris i en lille indhegning....samt et stk fugleskræmsel og et KÆMPE skilt....tak for lort. Daniels mini zoo entre 10,- ej seriøst. er morsomt og dybt irriterende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Spunk-vb

Jeg kan godt forstå at det set fra din side ikke er så sjovt. Men herfra er det temmelig underholdende :laugh:

Anmeld

3. august 2010

MAMMARAZZI-vb

:laugh: :laugh: :laugh: Føler med dig als

Anmeld

3. august 2010

als-vb

det er temmelig underholdende og har verdens sjoveste video derfra, ville bare være meget sjovere hvis det ikke var i min have.... Især da de allerede har smadret en halv ligusterhæk, og skidt på det meste af græsplænen.

Anmeld

3. august 2010

Louise-vb

Undertrykker virkelig det største grin her.. Men vi kommer gerne og klapper dem. Osse til 20 kr stykket. Oliver ville elske det..

Anmeld

3. august 2010

als-vb

ville gerne sætte min lille video ind men ved ikke hvordan.

Anmeld

3. august 2010

Louise-vb

tror jeg desværre heller ikke du kan. Øv. Jeg plejer at bruge fjæs til det. *s*

Anmeld

3. august 2010

als-vb

okay i kan da prøve at se den her: http://www.facebook.com/profile.php?id=647096319&v=app_2392950137#!/video/video.php?v=449641546319

Anmeld

3. august 2010

Louise-vb

Kan ikke se den. Er det dig der bor i ribe??

Anmeld

3. august 2010

als-vb

Tror det er fordi du er nød til at copy paste hele linket da jeg kan se den ikke automatisk tager det hele med. Jeg bor ikke i ribe, men er faktisk oprindelig fra ribe og har boet der en hel del år. men bor nu lige uden for kolding.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.