Min helt egen miniZOO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

als-vb

jo det er kun for de ugifte, desværre.... havde jeg vidst at vi skulle til at have en minifarm havde vi sku nok bare svunget forbi rådhuset...ville virkelig ønske det 'bare' var olie tønder lige nu. Er allerede nu rigtig træt af de møg kræs, de lugter, skider og æder. adr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Polyp-vb

SPIS dem!!!! ;-D

Anmeld

4. august 2010

syvsover-vb

Tillykke med manden. Det var da godt nok noget af en 'spøg', ikke at jeg syntes fantastisk meget om den, netop fordi den indeholder levende dyr, og så fordi man faktisk udsætter dem der er udsat for spøgen for en masse ubehag og pligter. Det var lige mit pesonlig sure opstød, og det skal ihvertfald ikke gå ud over jer, for jeg tror i ikke syntes hulens godt om spøgen. Jeg kan måske godt hjælpe dig af med dyrne, grisen og høsnene kan vi godt have her hos os vi bor på en gård med masser af plads rundt om os. Gederne kan måske komme ud til min søster at bo hun har geder i forvejen og er super gode til dem. Jeg ansøger om ditt venkab på fb, mit navn er Dorte Hansen, så hvis du er intersert i min hælp kan du jo tilføje mig

Anmeld

4. august 2010

als-vb

Hej Dorte har lige skrevet til dig og tusind tak for din hjælp. Til alle andre også, så er vi blevet kontaktet af en fra mandens arbejde der nok gerne vil have nogle eller alle af dyrene, og hvis ikke er der også en lokal minizoo der vil tage sig af uønskede landbrugsdyr, ellers så må syvsover gerne få dem. Og ja syvsover, det er en ond spøg, må indrømme vi begge troede 'synderne' ville melde sig og tage dyrene tilbage, da sådanne dyr ikke høre hjemme i en villa baghave inde i byen. Så jo det grænser til dyreplageri, dog har vi sørget for bedre indhegning og overdækning til høns og gris, dog har vi ikke faciliteterne til gederne, som har været meget frustrerede over deres situation. Og vi har passet rigtig godt på dem, så der ikke er nogen der tror vi bare lader dem lide, de får mad og vand og grissebassen bliver nusset bag ørene og det er den glad ved.

Anmeld

4. august 2010

NikiFin-vb

det var forfærdeligt. Typisk dansk :silly:

Anmeld

4. august 2010

als-vb

det er det faktisk ikke engang. Man plejer at sætte olietønder eller biler. ikke levende dyr.

Anmeld

4. august 2010

Polyp-vb

næhh - og specielt da klovbærende dyr som ikke er lovlige i almindelige villakvarterer uden specialtilladelser - sikke en kattepine de kunne bringe jer i hvis jeres naboer ville være krakilske istedet for at grine med/ad jer - skulle mene at de efter max 24 timer burde melde sig og hjælpe jer af med dyrene igen...ikke mindst for dyrenes skyld

Anmeld

4. august 2010

als-vb

ja det syntes vi jo også men de var der jo endnu i morges, og kommer de og melder sig senere så er det bare synd for dem, for dyrene skal ikkelide under andres dårlige spøg. Så kunne de været kommet før, og ja hvis de skulle skabe sig, så kan vi altid melde dem til politiet da det er ulovligt.

Anmeld

4. august 2010

Muxi-vb

Ja jeg kan så heller ikke lige se det sjove i at tage nogle dyr og bruge dem til at genere andre mennesker med. Stakkels kræ og stakkels jer, at i skal have bøvlet og bekymringerne med at finde rette hjem/tage stilling til slagtning. Nederen tjans. Det kan godt være at 'vennerne' er rare mennesker at omgås, men kvikke er de sgu ikke. Sorry. Er det ikke meningen at en fødselsdag skal være en glædelig begivenhed?

Anmeld

4. august 2010

NikiFin-vb

Jeg mente ikke at præcis det her måde er dansk, men at danskerne finder på nogle mærkelige og ubehagelige overraskelser i særlige begivenheder. Det f.eks. med at vække parret tidligt om morgenen på deres bryllupsdag... selv om med kager og bla bla... Det vil jeg ikke opleve og går heller ikke til sådan nogle idiotiske initiativer. Det er slet ikke rart, jeg forstår det bare ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.