Uuuha, ved ikke lige om jeg selv ville vælge juleferien. Der foregår jo somregl meget mere end ellers, eller i hvertfald nye ting, anderledes oplevelser osv som i forvejen kan 'sætte sig' i form af mere urolig søvn, flere sanseindtryk der skal bearbejdes, gaver, spænding ect...
Jeg har altid selv startet sådan noget op til en rolig weekend, og har i alle tilfælde, kunne overstå det over en weekend via samme metode som Bibi beskriver.
Men nu kan det selvfølgelig være, at i skal holde en rolig jul uden for mange mennesker , julefrokost osv, og så synes jeg selvfølgelig bare i skal kaste jer ud i det.
Jeg har altid været rosene selvom der har været uheld. Det handler jo i virkeligheden om, at der ikke længere skal tisses og bumles ( :laugh: ) i bleen. Så selvom der kan ske små uheld, så har jeg altid rost og været begejstret, tørret op sammen med barnet og smidt papiret i toilettet, så de fik fornemmelsen af, at det er i toilettet sådan noget helst skal havne. I starten brugte jeg også 'tur-bleer' når jeg vidste at vi skulle ud til steder hvor der ikke ville være adgang til toilet, eller hvor det kunne forventes at trangen veg til fordel for spændingen osv.
Jeg informerede også børnehaven fra dag 1, så de var med i 'eksperimentet' og det gik altid rigtig hurtigt med at få smidt bleen.
Og jeg har faktisk aldrig brugt natbleer, og har kun haft minimale uheld om natten, tror det kan tælles på én hånd for alle tre børn.
Anmeld