Kalendergaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

kongster-vb

Vi har haft lego-kalendre i et par år (ved siden af julesok - min svoger arbejder for lego) Ungerne har været glade for dem og der har været ret meget i, synes jeg (nu ved jeg jo heller ikke hvad de koster..). Der er til 24 dage og hver dag er der noget der kan bygges - fx et trafiklys, en bil, en legomand + noget småtterier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Spunk-vb

På Eurotoys.dk kan du få Pirater eller City for 149 kr. Det synes jeg ikke er så slemt. De har også en Schleich pakkekalender med 24 forskellige vilde dyr - den koster dog 869 kr.... Man kan også få lego adventskalendere - bl.a. med belville - hvis man nu har en lille prinsesse. http://shopping.kelkoo.dk/ss-julekalender-lego.html

Anmeld

23. oktober 2009

Mor til 3-vb

Hos os skal de selvfølgelig også have kalendergave - det syns ungerne er herligt !! Jeg plejer allerede fra sommer at begynde at tænke kalendergaver. Når tiden nærmer sig og der mangler lidt, syns jeg der er mange ting i fx. 10'eren/Søstrene Grene butikker eller lign., eller køber større ting der kan deles lidt ud, chokoladekalender er altid i 1'eren. Men de fleste gaver består af ting de ville ha fået uanset, ting de mangler så som hårpynt, papir, malebøger, tusser, bøger, lidt undertøj, strømper, lidt slik, osv. :) Dejligt det snart er jul !! Joan

Anmeld

23. oktober 2009

Maxmor-vb

Super med så mange gode forslag. Så er det jo bare med at komme i gang ;)

Anmeld

23. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Yeps....er gået igang...har idag været en tur i Fakta og der kiggede jeg i deres rodekasse...og fandt de første 5 pakker.....så nu er der kun 19 tilbage :) :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.