Det er jo lidt sent at komme med nu, men jeg køber ting til pakkekalender gennem hele året. Især når vi er på ferie - ungerne synes det er rigtig sjovt at få det samme slik som vi spiste i Frankrig, en lille figur som er balinesisk etc.
Jeg laver også pakkekalender til min mormor og den køber jeg også til gennem hele året.
Men gode ideer.. hmmm.. jeg har ofte købt noget af det de alligevel mangler altid, fx tusser, farveblyanter, lækkert papir, malegrej, modelervoks, glitterlim, sakse i sjove farver, bøger, musik etc.
Man kan også gå i genbrugsforretninger og finde sjovt udklædningstøj, hatte, blade, køkkengrej osv. Når det lige har været halloween, fastelavn, påske osv kan man ofte købe små ting til ingen penge (masker, pynt, slik osv). Og så går jeg altid forbi legetøjsbutikker og scanner for gode tilbud på biler, små pakker lego og den slags som nogle gange fås for små penge
Jeg bruger julesokker som der så er en gave i hver dag. På den måde behøver det hele heller ikke at være færdigt til d. 1.
Anmeld