Kalendergaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Havde først planlagt at købe de færdige, men jeg er jo på barsel ... hvis ikke jeg skulle have tid til at snuse rundt og opstøve små ting i år, hvornår ville man så have tid til det? Nu er det jo ikke til mine egne piger, men jeg har tænkt mig at lave den meget julet. Det handler jo mest om at opbygge en glæde igennem måneden, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Spunk-vb

Hobitten skrev:
I år er det lego der er hittet.. Håber på at jeg kan finde en kasse, der måske kan deles lidt.. Men det skal jo også kunne leges med med det samme.
Nu ved jeg jo ikke hvor gammel din dreng er, men hvad med den der Duplo Zoo? Dyrene kan vel godt komme i hver sin pakke...

Anmeld

19. oktober 2009

Hobitten-vb

Har faktisk selv tænkt på netop den pakke - men synes måske også den er lidt dyr.. Skal se hvad jeg kan finde, den er i hvert fald klart en mulighed.. Han er 3½, så er både til duplo, og til de mindre legoklodser.. Men tak for ideen.. :)

Anmeld

19. oktober 2009

Caidas-vb

Takker for ideerne. Det kan sgu godt løbe op i en del, når man skal have 2 eksakt ens kalendere. Så her bliver det nok også en kasse dublo der deles op. Duplo er det helt store lige nu. + de lige har fået fars gamle biler = stort hit Pigerne er også næsten 3½.

Anmeld

20. oktober 2009

kongster-vb

Det er jo lidt sent at komme med nu, men jeg køber ting til pakkekalender gennem hele året. Især når vi er på ferie - ungerne synes det er rigtig sjovt at få det samme slik som vi spiste i Frankrig, en lille figur som er balinesisk etc. Jeg laver også pakkekalender til min mormor og den køber jeg også til gennem hele året. Men gode ideer.. hmmm.. jeg har ofte købt noget af det de alligevel mangler altid, fx tusser, farveblyanter, lækkert papir, malegrej, modelervoks, glitterlim, sakse i sjove farver, bøger, musik etc. Man kan også gå i genbrugsforretninger og finde sjovt udklædningstøj, hatte, blade, køkkengrej osv. Når det lige har været halloween, fastelavn, påske osv kan man ofte købe små ting til ingen penge (masker, pynt, slik osv). Og så går jeg altid forbi legetøjsbutikker og scanner for gode tilbud på biler, små pakker lego og den slags som nogle gange fås for små penge Jeg bruger julesokker som der så er en gave i hver dag. På den måde behøver det hele heller ikke at være færdigt til d. 1.

Anmeld

20. oktober 2009

Johannamor-vb

Et år - jeg tror, at drengen var tre - købte vi en kæmpe tønde legoklodser af de små (på tilbud, så den var ikke så dyr). Jeg satte mig ned og byggede biler, heste, ænder juletræer osv., som dukkede op i kalenderen ret mange dage (resten af dagene var der sokker, underbukser osv.). Og juleaften lå den store legotønde under juletræet. I år har vi besluttet at købe en legojulekalender til drengen og en playmobiljulekalender til pigen - det er ting, vi ved de bliver glade for og kan fortsætte med at lege med, og vi slipper for arbejdet med at finde gaver, pakke ind osv osv. Hyggeligt men arbejdskrævende, og der er så meget, man kan bruge tid på i julehyggetiden...

Anmeld

20. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Sikke mange gode ideer.....det er vist lige før farmor ikke behøver at komme med sit tilskud :) men så bliver hun nok skuffet så jeg må hellere gemme et par paldser til hende på julekalenderen :)

Anmeld

20. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Jeg har købt advents kalender til Lea. Jeg var i Fakta, og fandt lige de ting, som hun skal have :D En traktor, en legepizza, en pose med bondegårdsdyr og et morgenmadssæt :) Og så kostede det 25 kr stk ;)

Anmeld

20. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Sådan......kan være jeg lige skal omkring vores lokale fakta.....de har nu forresten næsten altid noget man kan bruge til de kalendre og så til en ordentlig pris :)

Anmeld

20. oktober 2009

kongster-vb

Min svigermor lavede for mange år siden en pakkekalender til min mand (da han var dreng) som var en stor legoborg. Så fik han vejledningen den første dag + de første klodser og hver dag fik han så de næste klodset indtil borgen stod færdig d. 24. Det taler han stadig om :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.