Jeg har villet have børn siden jeg var ung, mødte dog først min kæreste da jeg var 29, og nu har vi været sammen i 8år, og stadig ingen børn.
Vi vil af hjertet gerne have børn, men jeg har idag fået dommen, at det kun sker ved reagensglas............
Og da jeg samtidig har besluttet mig for at få en gastric bypass operation, så går der et par år før vi kan komme i behandling.
Men jeg er glad, lettet og helt oppe og køre, for nu ved jeg hvad der skal ske.
Skal have en hormonspiral lagt i fuld narcose snarest, så mit endometriose kan blive standset midlertidigt, bliver indstillet til GBP hurtigst muligt, og forventer OP om et halvt års tid.
Så skal der gå et år før man må forsøge med graviditet, og til den tid har jeg forhåbentlig tabt mig en stor del af det jeg gerne vil tabe mig.......
Er bare glad for at der alligevel ikke er nye cyster som frygtet, så selvom det var træls at skulle køre til Skejby Sygehus idag til undersøgelser, så var det det hele værd........
Så jeg håber da at jeg når at få et eller to børn, fordi jeg elsker børn, vil videregive mig og min kærestes gener, og fordi jeg ikke kan lade være..........
Anmeld