Jamen kvinderne har jo ikke selv valgt det, de er tvunget til det!!!
Vi har frihed til at vælge, at nogen ikke skal have samme frihed.....
Ved at lade burkaen bestå, fjerner vi disse kvinders frihed til at kunne tage det af.....
Vi har 100 kvinder der lever under diktatur og som ikke kan nyde demokratiet, for de frie har travlt med at være kloge på deres bekostning og dømme dem til et isoleret liv i demokratiets navn....
Jeg har altid være fortaler for menneskers rettigheder, og jeg er såmænd også enig i, at folk selv må bestemme hvad de skal iklæde sig. Men jeg ved desværre, at rigtig mange af disse kvinder er tvunget i tøjet, og jeg føler virkelig med dem.....
Som jeg har skrevet om før, så er der også muslimer der stemmer DF, og jeg kender personligt mange af dem!
De er FOR 24 års reglen, de er MOD tvangsægteskaber, de er MOD tørklæder men kan ikke komme ud af det. Deres eneste chance er, at stemme i håb om forbud - så når jeg hører danskere blive VED med at ævle om frihed til at vælge, så løber det mig altså koldt ned af ryggen....rigtig mange muslimske kvinder har altså kun drømmen om en politisk redning.
Jeg ved ikke om det er fordi jeg er 'insider' og har min gang blandt muslimer og har en finger på pulsen mht politik, drømme og fremtid, at jeg er den eneste der kan se det/ved det..... :(
Anmeld