Tja, hvis de kan forbyde rockere at gå med rygmærker, så kan de vel også forbyde den der rædselsfulde Burka.....
Selv min arabiske kæreste er det ved at gå ud af sit gode skind når han ser en burka klædt kvinde (eller er det en mand)?
Og synes så absolut IKKE det passer sig i Danmark - eller andre lande med for den sags skyld.
Så fudstændig enig. Forbyd det!!
Så en af kvinderne her forleden på legepladsen, og hendes unger var skrup hamrende forvirrede, støjende, provokerende, vilde, og slog hele tiden hinanden. Og hver gang hun irettesatte dem, sked de hende et stykke og fortsatte.
- det skulle vel aldrig have noget at gøre med, at de ikke kunne se hendes ansigtsudtryk?? :ohmy:
Ansigtsudtryk er utrolig vigtige for børn - det er jo en del af kommunikationen, og hendes kropssprog kunne heller ikke aflæses, da hun var hyldet ind i et mega klæde der også skjulte hænderne...
Selv synes jeg det var stærkt ubehageligt når hun kiggede i min retning, fordi jeg ikke vidste om hun kiggede venligt, surt eller ondskabsfuldt...eller om hun egentlig kiggede (øjnene var gemt bag et net af en art).
Dina spurgte også om det var et spøgelse, hvortil den 5 årige sagde, at hun vel kunne se at det var et batman kostume :laugh: :silly:
Anmeld