Jeg er også så rystet og berørt af det der er sket med den lille pige. Tænk at sidde i en glohed bil og ikke blive hentet ud. Hun må have været så ked af det og bange, og sikke en pinefuld død.
Jeg har selv en lille pige på et år, og jeg kan simpelthen ikke lade være med at sammenligne hende med det barn :-(
Jeg kan på ingen måde forestille mig, at man bevidst lader sit barn blive i en varm bil. Den far må have været så stresset.
Jeg læste for nyligt om et barn i USA der var død på den måde, og det berørte mig også rigtig meget.
Dagen efter skulle jeg køre mine to store børn i skole (de plejer altid at cykle, men den dag havde jeg bilen hjemme). Udover mine to store børn, havde jeg også Clara på 1 år siddende bagved mig i autostolen. På vej hjem fra skolen slog det mig pludselig, at "gud, hun sidder jo bagved mig". Jeg havde glemt alt om hende på trods af, at vi havde været i bilen i maks. 7 min. Hun sad helt stille, og kiggede bare ud, og jeg kunne ikke se hende, da hun sad lige bag mig. Jeg fik simpelthen så ondt i hjertet ved tanken om, at jeg i et splitsekund havde glemt hende, og kunne ikke lade være med at tænke på det barn i USA, jeg havde læst om.
Så selv om jeg vil lægge hovedet på blokken og sige, at jeg aldrig ville kunne glemme mit barn, så var det lidt af en "aha" oplevelse for mig!
Jeg håber virkelig, at den stakkels far og mor får al den hjælp, som de har brug for. Jeg tror ikke, at jeg ville kunne tilgive min mand, hvis det skete. Ej heller tror jeg, at hvis jeg var skyld i mit barns død (og meget pinefulde i dette tilfælde), at jeg ville kunne leve videre med den viden.
Maria
Anmeld