Navneleg ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Ajna-vb

Mørk:
Den yngste hedder Rosa
Det gør min også; Da vi snakkede navne, slog vi op i DK statistik, og der var kun 46, der havde fået det navn sidste år, så lidt sjovt, at der er to herinde :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Willysmor-vb

Ja da vi fandt navnet til vores søn, slog vi det også op, det var kun 7 der hed det, nu er det meste populære drengenavn i 2008

Anmeld

20. juni 2009

ano-vb

Min venindes børn hedder Amalie, Valdemar og Frederik! Men det gjorde de altså kun i en lille måneds tid, så blev det til Amalie, Valdemar og Hjalte. Grunden var at de to ældstes navne passede godt til vores by! Kong Valdemar og dronning sofie AMALIE og så skulle lillemanden jo også have et kongeligt navn... Men Frederik passer altså bare ikke til Amalie og Valdemar...

Anmeld

20. juni 2009

Willysmor-vb

Ej hvor sødt :) kan rigtigt godt li kongelig navne :) Min bedre halvdel er over i navnene som Storm, Mynthe, Chili, Lotus og Birk... men specielle, tror squ ik lige at han får overtalt mig til sådanne nogle navne, de svinger ik lige til William

Anmeld

20. juni 2009

ano-vb

Mine børn heddder Nova Luna & Vitus og det var min kone der bestemte det, jeg bunked under

Anmeld

20. juni 2009

ano-vb

Min mand og jeg havde en regel, om at hvis det blev en pige, bestemte han og omvendt Så vores 3 børn hedder Sophia Anemone Alexander Simone Marie

Anmeld

20. juni 2009

ano-vb

Da vi skulle finde navnene til vores børn, slog vi op i navnebogen, og lave hver sin top 10, og så kigged vi på, hvilken navnene der gik igen så vores børn heddder Nikolaj Andersen Nanna Andersen Lærke Andersen Wendy Andersen Leon Andersen

Anmeld

20. juni 2009

ano-vb

min kæreste og jeg har 5 sammenlagt børn som hedder Amalie Klara Theodore Tristan Marie-Louise og dem valgte min kæreste, vi var stort set enige

Anmeld

20. juni 2009

ano-vb

Hej... sikke en fed debat Jamen mine 3 piger hedder Isabella Marie-Chantel Madeleine Ja efter kongehuset

Anmeld

20. juni 2009

ano-vb

Hold da op.... en masse fede navne... Hvorfor Sophia Anemone og Nova Luna?? Hvad er deres betydningen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.