Jeg ved ikke hvordan det skal være. Hver har sin egen mening om hvordan tingene skal være. Jeg ved kun 2 ting.
1. Hvad jeg gerne vil selv
2. Hvad det er muligt
Og taler om os, hvordan i vores familie er lige for tiden. Vores børn er åbenbart mere krævende end de fleste, vil have noget hele tiden, skriger og løber, slås og risikere deres liv hele tiden. I den situation er det umuligt for dem som passer dem at slappe af. Hvis jeg skal slappe af skal jeg finde en anden måde at gøre det på og det lykkes for mig heldigvis. Tingene fungerer bare ikke på det samme måde som hos dig, hos Bibi og de andre. Alle finder deres måde at overleve på og det afhænger af mange faktorer.
Derudover de forskellige folk har forskellige ferie behov og de afhænger også af mange forskellige faktorer. Nogen foretrækker fysisk aktiv afslapning især hvis deres arbejde er at side ved bordet timevis.
at slappe af for hverdagens trummerum, betyder bare at lave noget andet og som er ikke noget der skal laves men noget man godt kan lide.
Selvfølgelig kender jeg ingen der godt kan lide at høre på skrig og hyl og at være op på dupperne hele tiden. Men hvis man har sådan nogle børn (jeg ved ikke hvorfor Bibi mener at forældrene gøre børnene sådan. Jeg ved endnu ikke hvordan man gøre det, men det er bestemt ikke af mig de har lært alt det de laver) skal man bare acceptere at man kan ikke slappe af sammen med dem. Men jeg kan godt lide at gøre børnene lykkelige, jeg får selv glade af at se på dem og jeg vil hellere have det end at tvinge dem til at gøre hvad jeg vil fordi det er hvad jeg har brug for, at ignorere deres behov og kigge på undertrygt og ulykkelige børn mens jeg sider med min bog og drink og nyder livet. Sådan noget kan jeg bare ikke nyde
Anmeld