Begge mine forældre er/var læger, og de var næsten aldrig hjemme. Istedet havde jeg en Nanny, som jeg næsten kan komme i tvivl om, havde mere præg på mit liv end mine forældre...
Samtidig arbejdede min forældre i Austin, og køreturen hjem var på 2,5 timer, hvorfor de ofte blev på hospitalet. Ellers kom min Far hjem, ellers kom min Mor hjem.....
Som barn tænkte jeg altid, når jeg bliver voksen vil jeg ikke arbejde så meget, at ungerne skal passes så meget af andre. Men det var lettere tænkt end handlet!!
Mit første hold børn, så jeg egentlig heller ikke så meget til, desværre. De havde ofte lange dage i institutionen, var trætte da de kom hjem, fik mad, lidt leg, bad og kom i seng...
Og selvom vi havde ferier, så havde jeg min personsøger (jaaa, det var den gang), som på én eller anden måde, altid fik noget at skulle have sagt.....enten skulle jeg ringe tilbage, ellers skulle jeg sende noget tilbage osv.
De var i lange perioder mest hos min Mor, som jo flyttede til Danmark da min Far døde - så hun har helt klart været mere for sine børnebørn end hun har været for mig.
Anmeld