Jeg ville elske at gå hjemme. Min mand ville elske, at jeg gik hjemme. Hvis bare økonomien var til det.
Ingen skal tænke om mig, at det er da noget mærkeligt noget. Eller at min mand da må hade at være skaffedyr.
Jeg går hjemme, hvis jeg vil/kan. Jeg vil gerne nu, men kan ikke pga økonomi. Men jeg lover jer...
De fordomme, som kommer frem her. Kors i kirken! Vi er i 2009! Ikke i 50'erne, for pokker.
Jeg har haft gode barsler, jeg har haft sygdomsperioder, jeg har haft ledighedsperioder. Jeg elsker min frihed. At kunne stå op når det passer, at børnene kan holde fri, når jeg ønsker det, at jeg kan handle når det passer mig. Og så alt det andet gode.
Og i dag har vi jo nettet. Jeg har mødt nogle virkelig søde piger på nettet...1 specielt ;O)...og jeg får virkelig stillet min lyst til voksensnak, når jeg har lyst.
Kan ikke se, at det er så forfærdeligt. Jeg havde også mine forbehold, da en fortalte, at børnene ikke skulle i institution, men det blev hurtigt gjort til skamme. Og hvem er mest træt, når dagen er omme og børnene har været aktiveret hele dagen? Ja, det er mor sq da!
Tænk positivt - denne mor har valgt en anderledes vej. Og ikke gjort det på kompromis af andet, men tænkt tanken 'Hvad kan man gøre i stedet?'
Anmeld