Hvorlænge på hospital efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

milleren-vb

Jeg måtte gerne blive et par dage efter min fødsel,men ca en time efter jeg havde født chokerede jeg hele min familie,min kæreste og ikke mindst mig selv ved at sige jeg gerne ville hjem med vores skønne datter. Jeg troede jeg var en af dem der nærmest skulle smides ud og ville blive så lang tid det overhovedet var muligt:)

Da jeg fik min datter i armene fik jeg er ro i mig som jeg aldrig i mit liv har haft før. Jeg vidste at det var det øjeblik jeg altid har ventet på. Prøver ikke at romantisere,men for mig var det den mest fantastiske følelse og jeg vidste at det altid har været i kortene at jeg skulle være mor. Det giver mit liv så meget mening.

Nu venter jeg barn nr 2 og håber så meget at det bliver en ligeså fantastisk opkevelse så jeg har ligeså meget ro og overskud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Heidi Nielsen-vb

Med den første lå jeg en god uge......det havde været en meget hård fødsel med komplikationer....jeg måtte i fuld narkose og opereres bagefter så kunne ikke rigtig noget de efterfølgende dage.....

Med nummer to blev det til 2 dage....skulle have amningen igang inden jeg kom hjem....jeg nåede aldrig at amme den første da der gik for lang tid fra han blev født til jeg fik ham i armene.....næsten 24 timer så sygeplejerskerne havde givet ham flaske da jeg ikke var til stede....

Derfor VILLE jeg amme nummer 2 og det brugte vi så et par dage på at få igang inden vi tog hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.