Kage tilbehørs butikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Webredaktøren-vb

... og til de kage-interesserede kan I finde inspiration her og vise jeres egne flotte kager.

'Stem på en kage' ligger under Fotos i det nye forum. Se her!

http://voresborn.dk/forum/index.php?section=fotos&imagepollid=3

God fornøjelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

MarieLouise-vb

Hej allesammen, Jeg er nybagt mor til en dejlig søn på 8 uger. Går og planlægger barnedåb i december måned, og kunne i den forbindelse godt tænke mig selv at lave en fin kage - blev meget inspireret af alle de flotte billeder. Men har aldrig prøvet det, og ved ikke hvordan jeg kommer igang. Nogen der har nogle gode forslag til inspiration og opskrifter? På forhånd tak for hjælpen :)

Anmeld

23. september 2011

Heidi Nielsen-vb

En lille update på mit kageprojekt :P Tobleronemoussen er lavet her til morgen og får lov at stå i køleskabet til i morgen formmidag hvor kagen skal lægges sammen. Fondant er lavet og bliver taget ud af fryseren her til aften så den skulle gerne være klar til udrulning i morgen. I morgen laver jeg hindbærmoussen og så skal kagen lægges sammen og transporteres ned til min svigermor i morgen middag :P Håber virkelig den blir go.......

Anmeld

23. september 2011

Titte-vb

Hvofor har du fondanten i fryseren??

Anmeld

24. september 2011

MetteNB-vb

Webredaktøren skrev:

rn ... og til de kage-interesserede kan I finde inspiration her og vise jeres egne flotte kager.

rn

rn  

rn

rn 'Stem på en kage' ligger under Fotos i det nye forum. Se her!

rn

rn http://voresborn.dk/forum/index.php?section=fotos&imagepollid=3

rn

rn God fornøjelse...

HOLD da lige ferie en masse flotte kager. Er virkelig imponeret. Hvis det er muligt, vil jeg også gerne have det hæfte, I 'snakker' om - mettenbirk@hotmail.com. Jeg må dog sige, at mit taltent ligger meget under det, jeg har set på de viste billeder, og jeg har vist heller ikke tålmodigheden til at arbejde så længe med det, men jeg forsøger alligevel at kreere nogle kager, som vækker begejstring hos banditterne ;0) Håber så med tiden, jeg kan få udviddet talentet. Ting tager tid - blev jeg engang fortalt!!

Anmeld

25. september 2011

mariamiss6-vb

Hæftet er sendt :)

Anmeld

25. september 2011

Heidi Nielsen-vb

Ja så fik jeg jo lavet min første kage :P og hold nu op jeg er stolt af mig selv :blush: det må jeg godt være ik ??? :blush: Den smagte fantastisk og alle var helt vilde med den :) Jeg prøver lige at se om jeg kan lægge et billede ind...... Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har lavet sådan en kage :P

Anmeld

26. september 2011

MetteNB-vb

mariamiss6 skrev:
Hæftet er sendt :)
- og modtaget. Mange tak skal du have.

Anmeld

26. september 2011

MetteNB-vb

Sejt Heidi. Glæder mig til at se billeder....

Anmeld

26. september 2011

meier-vb

ville lige høre om der er nogle af jer der ved hvor man kan købe mini muffins forme henne ? er der nogle supermarkeder der har sådan nogle ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.