Der findes inge tiger i Aalborg.. og en masse ynk:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

lyder godt smukke!! så du får lidt overskud! :0)

Nikoline har sovet mellem os i sengen, og ja det er dels pga. hendes eksem, hun triller rundt hele natten og klør håber snart vi finder en løsning, vi skal til børnelæge her d. 16 sep. det er ski synd for musen :0)

hvor er det bare synd for hende. Har du prøvet med Derma creme? Men  for at BL finder en løsning på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

hvor er det bare synd for hende. Har du prøvet med Derma creme? Men  for at BL finder en løsning på det.

ja de der hvide tuber med grøn skrift i Bilka og Føtex? har vi prøvet og Locobase og Decubal og Dermalog og Archiv creme og marselisborg creme og A-derma og Locobase Repair (de to sidste virkede bedst) vi har prøvet alt.... også mht. mad.... hun skal ikke have jordbær, nektariner, citrus frugter og tomat for at hun vokser fra det...

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ja de der hvide tuber med grøn skrift i Bilka og Føtex? har vi prøvet og Locobase og Decubal og Dermalog og Archiv creme og marselisborg creme og A-derma og Locobase Repair (de to sidste virkede bedst) vi har prøvet alt.... også mht. mad.... hun skal ikke have jordbær, nektariner, citrus frugter og tomat for at hun vokser fra det...

ja det var der der A-derma jeg mente. Øv altså også.  også for det går over med alderen.

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ih altså øh nu begynder jeg igen

Det er bare en af de dage... Bliver total tude-maren, når jeg er så træt

Men jo tager meget gerne jeres øv-øver på mig, I er jo alle sammen så søde

Men men men nu har Malucca så spist rigtig meget her til aften, mere end hun normalt gør, så måske jeg kan få mere end 4 timers søvn i nat

-Og i morgen tager vi op til mormor og morfar. Jeg kommer hjem torsdag når vi har fejret Mormor, og Malucca bliver indtil søndag, så der får jeg lige styr på alt i mens, altså søvn og lejligheden

Mht. Spér så ved jeg faktisk ikke om man kan skifte... Måske jeg lige kan høre kommunen ad.

Og nøje det glæder mig at Emma smukke-dukke er glad igen.

Ååh, hvor er det dejligt, at høre hun har spist godt for en gangs skyld.  virkelig for at du får en ordenlig nats søvn. Håber du ligger og putter nu, og drømmer søde drømme .

Håber virkelig osse at du kan få en anden SP. Det andet der, dur bare ikke!!!

Lyder dejligt at mormor lige kan have Malucca i nogle dage, så du kan få noget tiltrængt energi og overskud tilbage!!!

til dig, søde.

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

En rigtig ØV-DAG. I morgen bliver bedre..................med garanti. Hvis det er nogen trøst, så vil Ida overhovedet heller ikke have mad............og heller ikke vælling. Hun spytter alt ud, og får nærmest kuldegysninger. Hver gang vi har forsøgt, er der røget mindre end 2 skefulde ned, for at komme op igen i eksplosive opkastninger 2-3 timer efter. Min SP kommer herud d. 10 sep. og så skal vi kigge på det sammen. Ida blev jo 6 mdr. i dag.............og Anna blev 3 år.

Mange knus Mette

Hovsa...har slet ikke fået tjekket fødselsdage i dag, så jeg må hellere få sagt tillykke med dine to skønne piger i går!!!

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

lyder godt smukke!! så du får lidt overskud! :0)

Nikoline har sovet mellem os i sengen, og ja det er dels pga. hendes eksem, hun triller rundt hele natten og klør håber snart vi finder en løsning, vi skal til børnelæge her d. 16 sep. det er ski synd for musen :0)

Årh hvor er det synd for stakkels lille Nikoline. Håber virkelig de finder ud af at kunne gøre noget ved det!!!

Anmeld

2. september 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

ja det var der der A-derma jeg mente. Øv altså også.  også for det går over med alderen.

tak søde..... ja det gør jeg også :0)

Anmeld

2. september 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Årh hvor er det synd for stakkels lille Nikoline. Håber virkelig de finder ud af at kunne gøre noget ved det!!!

det gør jeg også... tror umiddelbart det er flere ting hun ikke kan tåle.... hun har mere eller mindre eksem altid....

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

det gør jeg også... tror umiddelbart det er flere ting hun ikke kan tåle.... hun har mere eller mindre eksem altid....

for at det kan behandles og at hun vokser fra det!!!

Anmeld

2. september 2009

mama09

Du ringer bare eller skriver hvis jeg skal komme og svinge støvsugeren og lege med nullermænd

Keep ya head up, du kan klarer det, men øvv hvor er alt bare surt kan jeg læse..

anyways tiderne kan da kun blive bedre - og prinsessen får det helt sikkert snart godt igen..
Har du ikke en god/sød læge istedet for sundshedsplejsken, som intet fatter!!

kæmmmpppee kram herfra

Aldrig vær flov, bare ring og dit hjem er ordnet på et kvarter

Nåå jaa jeg er også et "tæskehold", består kun af mig, men jeg er satme også STÆRK - hehe.. så sig til hvis jeg skal ordne ham uden NOSSER!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.