Der findes inge tiger i Aalborg.. og en masse ynk:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Årh jamen pus dog.

Du skal da ikke tage hele verdens (eller navlestrengs) problemer på dig, dem har du vist nok af selv pt.

Sad og tænkte, mens jeg læste, om ikke det mon var muligt, at bede om en anden SP???? Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til kommunen og spørge, og sige at du synes I taler forbi hinanden, og derfor får du intet ud af de samtaler I har....

Årh, håber snart du bliver glad igen!!!

Og lad være med at græde mere over Emma i hvert fald. Hun er superglad igen.

Ih altså øh nu begynder jeg igen

Det er bare en af de dage... Bliver total tude-maren, når jeg er så træt

Men jo tager meget gerne jeres øv-øver på mig, I er jo alle sammen så søde

Men men men nu har Malucca så spist rigtig meget her til aften, mere end hun normalt gør, så måske jeg kan få mere end 4 timers søvn i nat

-Og i morgen tager vi op til mormor og morfar. Jeg kommer hjem torsdag når vi har fejret Mormor, og Malucca bliver indtil søndag, så der får jeg lige styr på alt i mens, altså søvn og lejligheden

Mht. Spér så ved jeg faktisk ikke om man kan skifte... Måske jeg lige kan høre kommunen ad.

Og nøje det glæder mig at Emma smukke-dukke er glad igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Søde Trine.... bliver så ked af det på dine vejne.

Lyder umiddelbart ikke til at den SP´er er til megen hjælp. Håber I finder ud af det og hun måske kan fatte, at det er lettere sagt end gjort at give skemad til en prinsesse, der ikke vil tage imod det.

Gider ikke engang kommentere på ham Nicolai - klaphat! Min holdning til det når han nu har vederkendt sig faderskabet.

Og så vil jeg lige sige at du skal ikke være ked af det på mine vejne. Som sagt har jeg været noget desperat siden vi nåede uge 38, men jeg har faktisk erkendt, at det er en realitet at det måske ender i igangsættelse. Den lille har det godt og jeg har det godt så positive tanker

Jeg håber virkelig der kan komme lidt ro på tingene hjemme ved jer, for lyder godt nok stressende pt. og så er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive hvis du har brug for en snak og nogle hjemmebagte boller.

En stor krammer herfra til jer begge to.

JUHUUUUU Malucca spiste voldsomt meget her til aften

Og jeg er altså sikker på bebes kommer inden den 11. (Du MEGET gerne føde den 7, der er min overskønne niece født, og det bliver vildt voldsomme skønne dejlige børn)

og hiiii mums dine boller 

imorgen tager vi op til mormor og morfar og M bliver deroppe, jeg tager derop søndag og så kommer vi hjem mandag eller tirsdag, og når så su skal føde onsdag

Og ja jeg kan kun give dig ret mht Nicolaj. KLAPHAT!!!

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

øv! jeg troede du havde været i zoologisk have med den overskrift og så var det istedet sådan en af de der pissetrælse dage, hvor hele verden er vendt halvvejs på hovedet og man ikke kan holde op med at vræle lidt - både på egne og andres vegne.
du må ikke græde for mig, søde søde Trine, jeg græder nok! og din mavefornemmelse de sidste par dage har bare snurret rundt inde i hovedet på mig og gjort mig rigtig glad!
jeg håber altså også du kan få en anden sp'er, for een ting er da, at hun ikke går ind for le tigre, en anden er, at hun ikke hjælper dig med dine spørgsmål - og hvem filan skulle man så spørge?

forresten, skal nikolaj på listen sammen med Milkas K over de mænd der skal sparkes over skindebenet næste gang the pussygang afstraffer??

glemte ski næste det VIGTIGSTE!!! Ja Nicolaj må gerne komme på listen...

Hvis I starter i nord (heroppe) turen går videre ned til Vinker, så hr. Chef kan få et los slutter I kbh hos K... Så kan vi jo alle nyde en dag i KBH og spise en god frokost

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

Pernilleh skriver:

Åh,din stakkelEt stort trøstende knus herframed håbet om at det snart vender igen,og det gør det jo,prøv at holde fast i den tanke

Tak søde.

for at Hr. tiger valgte at pakke sydfrugterne, mens Malucca sov til middag

Anmeld

1. september 2009

anna-jonas

En rigtig ØV-DAG. I morgen bliver bedre..................med garanti. Hvis det er nogen trøst, så vil Ida overhovedet heller ikke have mad............og heller ikke vælling. Hun spytter alt ud, og får nærmest kuldegysninger. Hver gang vi har forsøgt, er der røget mindre end 2 skefulde ned, for at komme op igen i eksplosive opkastninger 2-3 timer efter. Min SP kommer herud d. 10 sep. og så skal vi kigge på det sammen. Ida blev jo 6 mdr. i dag.............og Anna blev 3 år.

Mange knus Mette

Anmeld

1. september 2009

oo

malucca09 skriver:

glemte ski næste det VIGTIGSTE!!! Ja Nicolaj må gerne komme på listen...

Hvis I starter i nord (heroppe) turen går videre ned til Vinker, så hr. Chef kan få et los slutter I kbh hos K... Så kan vi jo alle nyde en dag i KBH og spise en god frokost

det er noteret - og der er forresten ikke noget som en pigefrokost efter en god omgang asskicking

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

øv øv øv søde... din SP skal da overhovedet ikke fortælle dig hvad du skal tro og ikke.... en SP er jo ikke sådan en slags børne politi der fortæller hvad man må og ikke må.....  (dumme hende.....)  jeg tror det er meget naturligt at de små af og til "går tilbage" i udvikling, og jeg kan læse at hun har spist her til aften :0) det er da fantastisk! dygtig Malucca!

jeg har næsten heller ikke sovet i nat, og fordi vi skulle besøge DP idag så kunne jeg ikke sove til formiddag med Nikoline.... det kunne jeg godt mærke her til aften og så kom jeg til at tænke på dig der står med det hele selv og ikke har een der bare lige tager over.... du klarer det FLOT!!

og hvis Malucca ikke snart sover om natten kan dine forældre så ikke have hende et par dage? det gør underværker at få to nætter med søvn :0) i mine øjne er det IKKE en skam at man nogen gange har behov for børne-fri... heller kvalitet en kvantitet OG DET BLIVER MAN IKKE EN DÅRLIG MOR AF!!

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

En rigtig ØV-DAG. I morgen bliver bedre..................med garanti. Hvis det er nogen trøst, så vil Ida overhovedet heller ikke have mad............og heller ikke vælling. Hun spytter alt ud, og får nærmest kuldegysninger. Hver gang vi har forsøgt, er der røget mindre end 2 skefulde ned, for at komme op igen i eksplosive opkastninger 2-3 timer efter. Min SP kommer herud d. 10 sep. og så skal vi kigge på det sammen. Ida blev jo 6 mdr. i dag.............og Anna blev 3 år.

Mange knus Mette

Hej søde Mette.

Først stort TILLYKKE til Anna-pigen med de 3 år  , sådan en stor pige og så stort TILLYKKE til Ida-musen, puha tiden den flyver da bare afsted

Malucca "plejer" jo gerne vil spise, men sidst tigeren (som jo så ikke findes i Aa) var her der nægtede hun at ta sutteflaske, så vil faktisk hellere at det skemaden hun ikke vil ha´. Men nu har jo så spist her til aften

Ej hvor er det øv med Ida, det kan ikke være refluks (eller hvad det hedder) Malucca gjorde det sammen inden hun begyndte på skemad, hver aften kastede hun op som du beskriver. Men fra netop den dag hun fik skemad første gang, har hun ikke gjrt det.

Jeg håber da i hvert fald at I finder en løsning

Stort knus til jer.

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

øv øv øv søde... din SP skal da overhovedet ikke fortælle dig hvad du skal tro og ikke.... en SP er jo ikke sådan en slags børne politi der fortæller hvad man må og ikke må.....  (dumme hende.....)  jeg tror det er meget naturligt at de små af og til "går tilbage" i udvikling, og jeg kan læse at hun har spist her til aften :0) det er da fantastisk! dygtig Malucca!

jeg har næsten heller ikke sovet i nat, og fordi vi skulle besøge DP idag så kunne jeg ikke sove til formiddag med Nikoline.... det kunne jeg godt mærke her til aften og så kom jeg til at tænke på dig der står med det hele selv og ikke har een der bare lige tager over.... du klarer det FLOT!!

og hvis Malucca ikke snart sover om natten kan dine forældre så ikke have hende et par dage? det gør underværker at få to nætter med søvn :0) i mine øjne er det IKKE en skam at man nogen gange har behov for børne-fri... heller kvalitet en kvantitet OG DET BLIVER MAN IKKE EN DÅRLIG MOR AF!!

Hej søde,

Ja tror også på der kommer en tiger i ny og nænår jeg læser "biblen", så passer det altid på hvordan Malucca opføre sig i disse perioder.

Jo vi tager op til min mor og pap i morgen (Mormor har jo fødselsdag på torsdag, og juhuuu så skal hun ha´det fine foto af Malu) Jeg køre så hjem torsdagaften, hvor så Malucca bliver deroppe, jeg køre så derop igen søndag hvor der skal holdes fødselsdag, hvor så vi kommer hjem mandag. SÅ det bliver hele 3 (4) nætter med non stop søvn. Ja det er lidt hårdt, især når det har jeg gennemsnitlig har fået 4 timers søvn de sidste 14 dage

Men nu jeg virkelig på at tigeren, pakkede sine sydfrugter, men M sov. Siden hun både kun lege selv og spiste.

Er det pga. Nikolines eksem at du ikke har sovet og gik det godt med besøget hos Dpér?

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hej søde,

Ja tror også på der kommer en tiger i ny og nænår jeg læser "biblen", så passer det altid på hvordan Malucca opføre sig i disse perioder.

Jo vi tager op til min mor og pap i morgen (Mormor har jo fødselsdag på torsdag, og juhuuu så skal hun ha´det fine foto af Malu) Jeg køre så hjem torsdagaften, hvor så Malucca bliver deroppe, jeg køre så derop igen søndag hvor der skal holdes fødselsdag, hvor så vi kommer hjem mandag. SÅ det bliver hele 3 (4) nætter med non stop søvn. Ja det er lidt hårdt, især når det har jeg gennemsnitlig har fået 4 timers søvn de sidste 14 dage

Men nu jeg virkelig på at tigeren, pakkede sine sydfrugter, men M sov. Siden hun både kun lege selv og spiste.

Er det pga. Nikolines eksem at du ikke har sovet og gik det godt med besøget hos Dpér?

lyder godt smukke!! så du får lidt overskud! :0)

Nikoline har sovet mellem os i sengen, og ja det er dels pga. hendes eksem, hun triller rundt hele natten og klør håber snart vi finder en løsning, vi skal til børnelæge her d. 16 sep. det er ski synd for musen :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.