Tjuhl skriver:
øv! jeg troede du havde været i zoologisk have med den overskrift og så var det istedet sådan en af de der pissetrælse dage, hvor hele verden er vendt halvvejs på hovedet og man ikke kan holde op med at vræle lidt - både på egne og andres vegne.
du må ikke græde for mig, søde søde Trine, jeg græder nok! og din mavefornemmelse de sidste par dage har bare snurret rundt inde i hovedet på mig og gjort mig rigtig glad!
jeg håber altså også du kan få en anden sp'er, for een ting er da, at hun ikke går ind for le tigre, en anden er, at hun ikke hjælper dig med dine spørgsmål - og hvem filan skulle man så spørge?
forresten, skal nikolaj på listen sammen med Milkas K over de mænd der skal sparkes over skindebenet næste gang the pussygang afstraffer?? 
Åhh altså Trine nu

jeg igen. Du er simpelthen så skøn en person

Og jo det har netop været en af de dage, som du netop beskriver det.

Men det er jo også SUNDT, hvis man aldrig har en "træls" dag, hvordan kan man så mærke om man har en god dag. Og det er da mere MØG altid bare at være midt imellem.
Og hvem filen skal man spørge, når man ikke har en sp, der taler samme sprog som en selv... JER, det er jo derfor jeg så tit og ofte har skrevet alle de tråde, mht alt det andre får at vide af deres Spèr. og er så TAKNEMLIG for jeg altid får så dejlig respond fra jer piger

Og ved du hvad, nu har prutten ski spist et HELT glas med kartofler og drak 80ml mælk bagefter. Så måske kan mamse her, få lov at sove mere end de 4 timer, jeg gennemsnitlig har sovet i døgnet de sidste 14 dage

-Og hun kunne lege helt selv, uden jeg sad ved hende... Så måske Le tigre

, har pakket sine sydfrugter, og er rejst videre

mens M sov til eftermiddag

Det glæder mig, mig at min mavse fornemmelse har varmet dig. Husk: positive tanker, giver positive resultater....
Anmeld