Der findes inge tiger i Aalborg.. og en masse ynk:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Klumpe-dumpe

Jeg er bare så træt, kan lige pt IKKE hænge sammen  Sys det hele kokser

Hmmm jeg ringede til min SP i morges får at lave aftale vedr et besøg. Vi talte så også mad til Malucca. Fortalte hende så at Malucca pt. havde en tiger der driller, som gør hun IKKE vil spise skemad. -Som igen gør hun vågner kl. lort og er sulten for igen at vågne alt for tideligt så hele dagen er bare ødelagt for hende.
Sp var så så venlig at fortælle mig at DER FINDES IKKE DISSE TIGERSPRING. og jeg bare skulle give hende mere skemad. (Kød og fisk) hmmm sagde IGEN at M jo pt. slet ikke vil ha´noget, lige meget hvad jeg prøver at lave. Men fik ikke en skid ud af at tale med hende. Så jeg må jo bare konkludere jeg så bare pt. har et "unormal"

Har så prøvet at lave vælling til M, her til middag for at se om hun ville ha´det.(Ville hun gerne.) Men fatter sgu ikke en skid mht hvor meget hun faktisk skal ha´før det er ok. Havde lavet 50ml, som hun spiste og bagefter spiste hun 110ml mælk....

Har fået brev om at faderskabssagen skal i retten da Nicolaj kan ikke kan nosse sig sammen til at få underskrevet papirene, han har vedkendt sig faderskabet. Men mangler som sagt at underskrive

-Og tja så har jeg bare tudet on and off siden i søndags, sys bare det er så synd for Trine, at hun har skulle kæmpe så HÅRDT for at få en lille skøn bebes. sys sgu det er pisse unfair (Det gode er jeg har en god mave fornemmelse for at hun og Søren har en super skøn og dejlig bebes om 10-11 mdr)

Så tuder jeg fordi Nicklas Emil er syg, Nikoline har fået nældefeber igen, Emil har dårlige øre, Emma har været ked i Dp idag, Idas bebes hygger alt for meget i mavsen til lige at vil komme ud til mor og far...

ork sys faktisk bare det hele er numser og nøgler pt

Vores hjem liger jeg ved ikke hvad. orker ikke at gøre noget ved det. Begyndte at støvsuge, men så begyndte prutten at vræle

Hmmm bare lige lidt  fra mig som kunne stå op  stå op og sove. Men så dunker mit pokkers hovedepine, som gør mit øje hele tiden løber i vand.

Ha´en god eftermiddag og aften de damer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

mariamiss6

pyyyyha, det er også en rigtig øv dag det kan jeg godt se....

Anmeld

1. september 2009

iln

Søde Trine.... bliver så ked af det på dine vejne.

Lyder umiddelbart ikke til at den SP´er er til megen hjælp. Håber I finder ud af det og hun måske kan fatte, at det er lettere sagt end gjort at give skemad til en prinsesse, der ikke vil tage imod det.

Gider ikke engang kommentere på ham Nicolai - klaphat! Min holdning til det når han nu har vederkendt sig faderskabet.

Og så vil jeg lige sige at du skal ikke være ked af det på mine vejne. Som sagt har jeg været noget desperat siden vi nåede uge 38, men jeg har faktisk erkendt, at det er en realitet at det måske ender i igangsættelse. Den lille har det godt og jeg har det godt så positive tanker

Jeg håber virkelig der kan komme lidt ro på tingene hjemme ved jer, for lyder godt nok stressende pt. og så er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive hvis du har brug for en snak og nogle hjemmebagte boller.

En stor krammer herfra til jer begge to.

Anmeld

1. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Åh,din stakkelEt stort trøstende knus herframed håbet om at det snart vender igen,og det gør det jo,prøv at holde fast i den tanke

Anmeld

1. september 2009

Bondepigen

Årh jamen pus dog.

Du skal da ikke tage hele verdens (eller navlestrengs) problemer på dig, dem har du vist nok af selv pt.

Sad og tænkte, mens jeg læste, om ikke det mon var muligt, at bede om en anden SP???? Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til kommunen og spørge, og sige at du synes I taler forbi hinanden, og derfor får du intet ud af de samtaler I har....

Årh, håber snart du bliver glad igen!!!

Og lad være med at græde mere over Emma i hvert fald. Hun er superglad igen.

Anmeld

1. september 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Jeg er bare så træt, kan lige pt IKKE hænge sammen  Sys det hele kokser

Hmmm jeg ringede til min SP i morges får at lave aftale vedr et besøg. Vi talte så også mad til Malucca. Fortalte hende så at Malucca pt. havde en tiger der driller, som gør hun IKKE vil spise skemad. -Som igen gør hun vågner kl. lort og er sulten for igen at vågne alt for tideligt så hele dagen er bare ødelagt for hende.
Sp var så så venlig at fortælle mig at DER FINDES IKKE DISSE TIGERSPRING. og jeg bare skulle give hende mere skemad. (Kød og fisk) hmmm sagde IGEN at M jo pt. slet ikke vil ha´noget, lige meget hvad jeg prøver at lave. Men fik ikke en skid ud af at tale med hende. Så jeg må jo bare konkludere jeg så bare pt. har et "unormal"

Har så prøvet at lave vælling til M, her til middag for at se om hun ville ha´det.(Ville hun gerne.) Men fatter sgu ikke en skid mht hvor meget hun faktisk skal ha´før det er ok. Havde lavet 50ml, som hun spiste og bagefter spiste hun 110ml mælk....

Har fået brev om at faderskabssagen skal i retten da Nicolaj kan ikke kan nosse sig sammen til at få underskrevet papirene, han har vedkendt sig faderskabet. Men mangler som sagt at underskrive

-Og tja så har jeg bare tudet on and off siden i søndags, sys bare det er så synd for Trine, at hun har skulle kæmpe så HÅRDT for at få en lille skøn bebes. sys sgu det er pisse unfair (Det gode er jeg har en god mave fornemmelse for at hun og Søren har en super skøn og dejlig bebes om 10-11 mdr)

Så tuder jeg fordi Nicklas Emil er syg, Nikoline har fået nældefeber igen, Emil har dårlige øre, Emma har været ked i Dp idag, Idas bebes hygger alt for meget i mavsen til lige at vil komme ud til mor og far...

ork sys faktisk bare det hele er numser og nøgler pt

Vores hjem liger jeg ved ikke hvad. orker ikke at gøre noget ved det. Begyndte at støvsuge, men så begyndte prutten at vræle

Hmmm bare lige lidt  fra mig som kunne stå op  stå op og sove. Men så dunker mit pokkers hovedepine, som gør mit øje hele tiden løber i vand.

Ha´en god eftermiddag og aften de damer.

Øv øv øv øv øv.
Sådan noget %¤(#"/%#"/)!!!

Håber snart at du får mere søvn at Malucca gider sove bedre og spise mere, så du kan få lidt overskud igen!!!

Kæmpe knus!

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Det er da virkelig en træls dag... Håber det kommer til at køre bedre SNART...

Anmeld

1. september 2009

oo

øv! jeg troede du havde været i zoologisk have med den overskrift og så var det istedet sådan en af de der pissetrælse dage, hvor hele verden er vendt halvvejs på hovedet og man ikke kan holde op med at vræle lidt - både på egne og andres vegne.
du må ikke græde for mig, søde søde Trine, jeg græder nok! og din mavefornemmelse de sidste par dage har bare snurret rundt inde i hovedet på mig og gjort mig rigtig glad!
jeg håber altså også du kan få en anden sp'er, for een ting er da, at hun ikke går ind for le tigre, en anden er, at hun ikke hjælper dig med dine spørgsmål - og hvem filan skulle man så spørge?

forresten, skal nikolaj på listen sammen med Milkas K over de mænd der skal sparkes over skindebenet næste gang the pussygang afstraffer??

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

øv! jeg troede du havde været i zoologisk have med den overskrift og så var det istedet sådan en af de der pissetrælse dage, hvor hele verden er vendt halvvejs på hovedet og man ikke kan holde op med at vræle lidt - både på egne og andres vegne.
du må ikke græde for mig, søde søde Trine, jeg græder nok! og din mavefornemmelse de sidste par dage har bare snurret rundt inde i hovedet på mig og gjort mig rigtig glad!
jeg håber altså også du kan få en anden sp'er, for een ting er da, at hun ikke går ind for le tigre, en anden er, at hun ikke hjælper dig med dine spørgsmål - og hvem filan skulle man så spørge?

forresten, skal nikolaj på listen sammen med Milkas K over de mænd der skal sparkes over skindebenet næste gang the pussygang afstraffer??

Åhh altså Trine nu  jeg igen. Du er simpelthen så skøn en person

Og jo det har netop været en af de dage, som du netop beskriver det.

Men det er jo også SUNDT, hvis man aldrig har en "træls" dag, hvordan kan man så mærke om man har en god dag. Og det er da mere MØG altid bare at være midt imellem.

Og hvem filen skal man spørge, når man ikke har en sp, der taler samme sprog som en selv... JER, det er jo derfor jeg så tit og ofte har skrevet alle de tråde, mht alt det andre får at vide af deres Spèr. og er så TAKNEMLIG for jeg altid får så dejlig respond fra jer piger

Og ved du hvad, nu har prutten ski spist et HELT glas med kartofler og drak 80ml mælk bagefter. Så måske kan mamse her, få lov at sove mere end de 4 timer, jeg gennemsnitlig har sovet i døgnet de sidste 14 dage -Og hun kunne lege helt selv, uden jeg sad ved hende... Så måske Le tigre, har pakket sine sydfrugter, og er rejst videre          mens M sov til eftermiddag

Det glæder mig, mig at min mavse fornemmelse har varmet dig. Husk: positive tanker, giver positive resultater....

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Øv øv øv øv øv.
Sådan noget %¤(#"/%#"/)!!!

Håber snart at du får mere søvn at Malucca gider sove bedre og spise mere, så du kan få lidt overskud igen!!!

Kæmpe knus!

Tak

Fik pludselig KÆMPE meget overskud da Malucca spiste et helt glas kartofler... Øjner muligheden for mere end 4 timers søvn i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.