ramas vådsavietter bliver trukket tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111
jenny4 skriver:

Anglamarks babypads er helt fantastiske. Det er forstørrede vatrondeller der ikke fnulrer. Og de giver ikke rød numse som skumklude nogle gange kan gøre..

Hvor kan jeg købe dem hende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Mom2

anna111 skriver:

Ville bare lige dele til dem der ikke havde set det endnu. At ramas vådsavietter bliver trukket tilbage på grund af det farlige stof mi er fundet i deres vådsavietter. Kan ikke lige dele linket 

Fant det her 

http://www.dagens.dk/indland/popul%C3%A6re-v%C3%A5dservietter-tr%C3%A6kkes-tilbage-kan-give-allergiske-reaktioner

Rolig nu, det er kun kritisk hvis du har et allergi barn... Den lille bitte mængde der er i, er ikke noget som børn uden allergi ikke kan tåle. De er trukket tilbage, som god service og er fjernet fra hylderne igår...

Kold vand i blodet.. og så læs lige andre artikler end dem fra dagens.dk, de mangler rimelig mange vigtig info.. Desuden er Remas ikke de eneste som er testet positive for stoffet.

Anmeld Citér

1. april 2015

jenny4

anna111 skriver:

Hvor kan jeg købe dem hende 

Vi køber dem i Kvickly, og har også set dem i brugsen. De er super gode

Anmeld Citér

2. april 2015

anna111

Christina88 skriver:

Rolig nu, det er kun kritisk hvis du har et allergi barn... Den lille bitte mængde der er i, er ikke noget som børn uden allergi ikke kan tåle. De er trukket tilbage, som god service og er fjernet fra hylderne igår...

Kold vand i blodet.. og så læs lige andre artikler end dem fra dagens.dk, de mangler rimelig mange vigtig info.. Desuden er Remas ikke de eneste som er testet positive for stoffet.

Ja og det kom op efter jeg skrev dette. 

Vis du tjekker tiden. 

Anmeld Citér

2. april 2015

anna111

jenny4 skriver:

Vi køber dem i Kvickly, og har også set dem i brugsen. De er super gode

Mange tak 

Må bare lige vente til de åbner igen 

Vi har prøvet at købe huggis og de lugter virkelig kemisk 

Og vi har osse købt minirisk men selv om de er både astma og allergi mærket og nordisk miljømærket slår hun ud af dem  

Anmeld Citér

8. april 2015

modesty

anna111 skriver:

Ville bare lige dele til dem der ikke havde set det endnu. At ramas vådsavietter bliver trukket tilbage på grund af det farlige stof mi er fundet i deres vådsavietter. Kan ikke lige dele linket 

Fant det her 

http://www.dagens.dk/indland/popul%C3%A6re-v%C3%A5dservietter-tr%C3%A6kkes-tilbage-kan-give-allergiske-reaktioner

http://www.dagens.dk/sundhed/det-g%C3%A6lder-ikke-kun-rema-1000-flere-kendte-m%C3%A6rker-af-v%C3%A5dservietter-tr%C3%A6kkes-tilbage

Man skal bare holde sig fra vådservietter.

Anmeld Citér

8. april 2015

EnGodMor

modesty skriver:

Og det er så derfor at jeg aldrig har brugt vådservietter. Har aldrig kunnet forstå hvorfor creme og lotion var bedre for en barnenumse end vand.

Enig. 

Jeg kommer aldrig til at forstå, at nogle vælger at bruge vådservietter til vask på børnenes rumper osv. 

Men hver vores mening/syn på tingene.

Anmeld Citér

9. april 2015

migxher

EnGodMor skriver:

Enig. 

Jeg kommer aldrig til at forstå, at nogle vælger at bruge vådservietter til vask på børnenes rumper osv. 

Hvis det nu fungere så lad da folk om det. Vi bruger vådservietter fordi det er alt for besværligt hvis vi skal rende og hente vand hver gang han skal skiftes. Vi har ikke pusleplads nær vand. Og her fungere vådservietter helt fint. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Louise H.

EnGodMor skriver:

Enig. 

I vores tilfælde, er det fordi vores datter får rød numse af skumklude. Så vi har altid brugt vådservietter. håber det hjalp lidt på forståelsen ;-)

Anmeld Citér

9. april 2015

EnGodMor

migxher skriver:

Hvis det nu fungere så lad da folk om det. Vi bruger vådservietter fordi det er alt for besværligt hvis vi skal rende og hente vand hver gang han skal skiftes. Vi har ikke pusleplads nær vand. Og her fungere vådservietter helt fint. 

Syntes bestemt hellere ikke at jeg har skrevet noget om at folk ikke må bruge dem, eller noget i den stil. 

jeg skrev at JEG ikke kom til at forstå det. Og at vi alle jo har hver vores mening om tingene.

Så fred da være med hvad andre Gør

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.