ramas vådsavietter bliver trukket tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.665 visninger
31 svar
62 synes godt om
31. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Ville bare lige dele til dem der ikke havde set det endnu. At ramas vådsavietter bliver trukket tilbage på grund af det farlige stof mi er fundet i deres vådsavietter. Kan ikke lige dele linket 

Fant det her 

http://www.dagens.dk/indland/popul%C3%A6re-v%C3%A5dservietter-tr%C3%A6kkes-tilbage-kan-give-allergiske-reaktioner

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

lillespir26

Det er super øv at jeg i nat ikke havde andet end vådservietter at bruge på min datter på 7 uger (er lidt imod dette ) også er det selvf lige dem her jeg fik brugt øv bøv 

Anmeld Citér

31. marts 2015

modesty

anna111 skriver:

Ville bare lige dele til dem der ikke havde set det endnu. At ramas vådsavietter bliver trukket tilbage på grund af det farlige stof mi er fundet i deres vådsavietter. Kan ikke lige dele linket 

Fant det her 

http://www.dagens.dk/indland/popul%C3%A6re-v%C3%A5dservietter-tr%C3%A6kkes-tilbage-kan-give-allergiske-reaktioner

Og det er så derfor at jeg aldrig har brugt vådservietter. Har aldrig kunnet forstå hvorfor creme og lotion var bedre for en barnenumse end vand.

Anmeld Citér

31. marts 2015

Tutter92

modesty skriver:

Og det er så derfor at jeg aldrig har brugt vådservietter. Har aldrig kunnet forstå hvorfor creme og lotion var bedre for en barnenumse end vand.

Hvad bruger du så ??

Vi har prøvet at bruge skumvaskeklude, men sys de er alt for hårde mod babynumser. Min dreng bliver meget rød i numsen af dem, så vi bruger kun vådservietter ( fra Aldi ) uden parfume self

Anmeld Citér

31. marts 2015

Newsence

Tutter92 skriver:

Hvad bruger du så ??

Vi har prøvet at bruge skumvaskeklude, men sys de er alt for hårde mod babynumser. Min dreng bliver meget rød i numsen af dem, så vi bruger kun vådservietter ( fra Aldi ) uden parfume self

Jeg bruger vådservietter når jeg er ude og klude når jeg er hjemme... Har aldrig haft problem med vådservietter så længe det er til begrænset brug...

mad min datter var ny født og for tidlig født og hævet i skridtet købte jeg nogle specielle klude/servietter på apoteket ( man bruger dem til sår blandt andet) men da hun blev normal i skridtet gik jeg over til alm. Klude og vådservietter... Og har da også brugt remas og ja bruger måske ikke dem igen men nogen andre for når man står et sted uden vand og baby har lort i bleen så mener jeg at det trods alt er bedre at få en ren mumse med vådservietter end at skulle sidde flere timer med lort i numsen der sviger.. 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Rolig nu

Grænsen er 0.0001 og de har vist fundet 0.0004, så det er ret minimalt! I dør ikke af det

Anmeld Citér

31. marts 2015

IT-nørd

Mom skriver:

Rolig nu

Grænsen er 0.0001 og de har vist fundet 0.0004, så det er ret minimalt! I dør ikke af det

Nemlig 

Har 7 pakker liggende (har ikke Rema i min by og derfor køber stort ind) og dem har jeg tænkt at blive ved med at bruge. Bruger i øvrigt kun vådservietter ved bleskift.

Anmeld Citér

31. marts 2015

Louise H.

Jeg har ALTID brugt remas vådservietter, til ALLE bleskift. Min datter er ikke død og tvivler på hun får en allergisk reaktion, bare fordi man har fundet så lidt i dem.

Anmeld Citér

31. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har Været inde med mine men køber ramas igen når de kommer på hylderne igen da det så skulle være ude af dem  

Syntes bare det er godt at de har så høje krav til deres produkter at de får det ordnet med det samme  

De dyre vådsavietter stoler jeg ikke på der sku være mere skidt i ind de billige 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Mami

Jeg har altid bruge vådservietter og bruger også de pakker jeg har liggende  

min søn er aldrig blevet rød eller andet, skumklude er så hårde og da vi lå på neo blev  han vasket med mesoft

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.