ramas vådsavietter bliver trukket tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2015

Gabriel

Tutter92 skriver:

Hvad bruger du så ??

Vi har prøvet at bruge skumvaskeklude, men sys de er alt for hårde mod babynumser. Min dreng bliver meget rød i numsen af dem, så vi bruger kun vådservietter ( fra Aldi ) uden parfume self

Min blev også meget rød af kludene da hanvar mindre. Jeg brugte vat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

MysteriousAngel

Jeg har aldrig forstået de der klude. Syntes at det var bøvlet. Man skulle altid finde noget vand osv.

Især om natten. 

Derfor har jeg altid brugt vådservietter. 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Rema er i fuld gang mediet producere nye som overholder kravene og de lander i butikkerne i uge 17..

Anmeld Citér

31. marts 2015

CaWi

På dagens.dk kan man nu se en liste over en række andre vådservietter der bliver produceret på samme fabrik i kina, og som heller ikke overholder kravet.

Anmeld Citér

31. marts 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi bruger Remas vådservietter da de som det eneste ikke gav ham rød numse og udslæt...

ALLE andre modeller vi brugte uanset hvor meget der stod at der ikke var noget i af parfume og lotion i så var de enten stinkende af et eller andet kemi eller totalt fedtede eller helt tørre...

og skumvaskeklude var bare som kryptonit mod numsen, hvilket var en større kamp mht vuggestuen der konstant blev ved med at bruge det og resulterede i at han holdt sig fordi han fik rød numse og små sår...

har faktisk mødt flere der kun kunne bruge Remas vådservietter til barnenumser der var følsomme generelt...

og ja det er fedt at deres egen kontrol er så streng at de selv hiver det tilbage til trods for at det er så minimalt en procent...

det er rart at endnu en gang få bekræftet at de rent faktisk gør noget ud af at overholde reglerne og giver forbrugerne mulighed for at få penge tilbage...

Anmeld Citér

31. marts 2015

modesty

Tutter92 skriver:

Hvad bruger du så ??

Vi har prøvet at bruge skumvaskeklude, men sys de er alt for hårde mod babynumser. Min dreng bliver meget rød i numsen af dem, så vi bruger kun vådservietter ( fra Aldi ) uden parfume self

Vi brugte skumklude. Men jeg kender andre som har klippet stofbleer i små firkanter, og bare genbrugt dem. 

Anmeld Citér

31. marts 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har altid kun brugt Rema's, da de var/er billigst og har aldrig oplevet nogen former for allergier eller rødme.. Mine drenge har aldrig haft røde numser, eller rødme i skridtet... Så vi fortsætter her... Deres bleer er også de bedste efter min mening...

Anmeld Citér

31. marts 2015

jenny4

Anglamarks babypads er helt fantastiske. Det er forstørrede vatrondeller der ikke fnulrer. Og de giver ikke rød numse som skumklude nogle gange kan gøre..

Anmeld Citér

1. april 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har brugt dem nogle få gange, men de kommer bliver ikke købt mere herhjemme efter, at de kun scorede middel i Tænks test af vådservietter. Budget er lige så billige og scorede god, så det er mærket hos os.

Anmeld Citér

1. april 2015

Tutter92

Vi bruger de grønne fra Aldi ( uden parfume ). Sys ærlig talt at det er synd for de små at bruge skumvaskeklude når de er så hårde for deres små numser.

Jeg ville aldrig stå og købe blødt toilet papir til mig selv, og så bare bruge skumklude til min søn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.