Anonym skriver:
Hvornår og hvordan offentlig gjorde i graviditeten for venner og familie.??
Jeg er i uge 4, og noget i mig vil rigtig gerne vente til efter nf. Men eftersom vi mistede en i uge 8, og dengang ingen havde fortalt det til, kunne det måske være en fordel at fortælle de kommende bedsteforældre det.
Jeg er virkelig meget i tvivl, for et eller andet sted tænker jeg det ville være rart at sige det nu, men man ved også, hvor ked man gør folk, hvis det går i vasken. 
Men seriøst vi er ved at revne af glæde, og det ville bare være så rart at dele det med nogen, specielt min mor, da hun jo self har prøvet det før, og jeg så ville kunne spørge hende ind til ting. 

Vi fortalte det ret tidligt første gang, nok omkring uge 6, da det var umuligt at holde skjult, der var nemlig mange festlige begivenheder og ja, jeg elsker vin
så ligegyldigt hvilken undskyldninger vi så end kunne finde på så ville vi blive gennemskuet ret hurtigt. Desværre mistede jeg i uge 8. Var så heldig at blive gravid lige efter og vi valgte at få en tidlig scanning, og da vi havde været til den og set hjerteblink fortalte vi det til bedsteforældrene og vores søskende. Der var jeg 8+3. Resten fik det at vide efter nf.
Jeg synes det var rigtig rart at jeg havde sagt det til de nærmeste for det hjalp at snakke om det da jeg mistede, men fortrød helt klart at så mange vidste det første gang!
Anmeld
Citér