hvornår fik i tingene hjem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Pige2009

T231109 skriver:

Jeg mangler kun en barnevogn, men ellers er alt klar i børneværelset.. og det har det være i længe!

Jeg føler mig tryggere, når jeg ved det hele er parat.

Jeg tror ikke på alle de skrøner med at man ikke må få barnevognen hjem før man har født - eller redde sengen inden.. PYT!

Nej, det er ammestuesnak så det batter!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Dansker i England

Jeg har vuggen og andet klart nu, og i morgen skal jeg ud og købe barnevognen - hvilket er min terminsdato, så det er vist også på tide. Jeg har haft det hjemme i ca en måned - ville gerne have ventet lidt, da jeg jo ikke kan være sikker på, hvad der vil ske med Baby, men man kan jo heller ikke udskyde alt efter fødslen.

Anmeld

1. september 2009

Betina88

Sengen fik jeg vel en måned før efter fødslen , og barnevognen fik jeg nogle uger før efter fødslen ..

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Jeg har alle tre gange haft det hele hjemme inden barnet blev født pgså barnevogn. Det var nemmest og mest praktisk og så er det jo altid rart at få tingene hjem og gå og nyde dem lidt.
Så tag det hjem når du lyster..-smiler
Knus..

Anmeld

1. september 2009

Heidi.

Eva skriver:

Jeg har alle tre gange haft det hele hjemme inden barnet blev født pgså barnevogn. Det var nemmest og mest praktisk og så er det jo altid rart at få tingene hjem og gå og nyde dem lidt.
Så tag det hjem når du lyster..-smiler
Knus..

Samme her

Anmeld

1. september 2009

Brams

Jeg skal føde om 8 uger og vi har haft alt klar i børneværelset (møbler, tøj osv.) i et stykke tid nu og som skrevet af en anden tidligere i dette indlæg, så er jeg glad for at vi har samlet det hele og gjort det klar for neeej hvor det lugter. Jeg lufter stadig ud

Barnevognen er det eneste vi ikke har hjemme endnu, men den er dog bestilt.

Anmeld

1. september 2009

LineD

Alt mit er hjemme, er ikke overtroisk, og synes det er rart barnevognen ikke lugter af sprit ny når manse skal ligge i den Den må gerne lugte af hjemme, hvis du forstår

Så herhjemme er det hele hjemme, og så regner jeg med de sidste 4 uger op til fødslen at jeg kan vaske alt tøjet, legetøj, sengetøj og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.