hvornår fik i tingene hjem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

LotteGabriella

ungmor92 skriver:

heej ville lige høre hvornår i fik jers ting hjem min barnevogn og seng , pulsebord står stadig i ønskebørn kan bare hente det, men hvornår  fik i jers ting hjem?

jamen vi fik allerede alle tingene hjem 4 måneder før termin Tingene var dog i emballage og stod i garagen til efter at lillepigen var født - min mand og forældre samlede tingene imens vi lå og hyggede os på vores enestue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

TbCp

ungmor92 skriver:

heej ville lige høre hvornår i fik jers ting hjem min barnevogn og seng , pulsebord står stadig i ønskebørn kan bare hente det, men hvornår  fik i jers ting hjem?

Vi havde forudbestilt alt som så kunne hentes fra 1. sept. Jeg havde termin 26. sept.

Men så fødte jeg i stedet for 24. august så vi vidste ikke lige hvad vi skulle gøre, da vi jo intet havde hjemme.... MEN... jeg endte så med at ligge to uger på sygehuset med Liva så vi nåede forbi 1. sept. og min mand fik hentet alle tingene et par dage før vi kom hjem

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

ungmor92 skriver:

må man så lige spøger hvor lang jers lille lå i en vugge?

Hvis vi hvad haft en vugge kunne vi kun have haft brugt den i 1½ månede da han allerede der kom helt m på siden og nu hvor han er 11 uger kommer han selv om på maven.

Anmeld

31. august 2009

Hjaltesmor

Vi har valgt vores barns helbred frem for overtro og fået det hele hjem en måned før, så det kan dampe af (formaldehyd mv.) inden han skal bruge det. Barnevognen, som jo er det værste med den slags, er blevet sat i kælderen, så vi ikke skal gå og indånde det i ventetiden.

Det er kun 2 uger før, de kloge anbefaler, at man får tingene hjem. Det skulle være nok til at slippe af med det værste. Men for os har det ikke betydning, om vi får tingene 2 eller 4 uger før. Bare han ikke skal bruge det lige ud af emballagen. Jeg har jo ikke gået i 9 måneder og holdt mig fra alt muligt skidt i kosmetik mv. for at stoppe ham i det, så snart han kommer ud.

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

ungmor92 skriver:

William blev flyttet på eget værelse (og dermed i tremmeseng) da han var 4 mdr.

Anmeld

31. august 2009

TbCp

ungmor92 skriver:

Liva var 4 1/2 md. da hun blev flyttet fra vugge til seng

Anmeld

31. august 2009

Lærke90

Da jeg ikke har født endnu ved jeg selvfølgelig ikke om der sker noget uforudsigeligt , men vil gerne have alt klart og parat inden den lille kommer.

Har godt nok hørt alt det om at barnevognen må ikke komme ind i huset før barnet er født, fordi det kan give uheld - men da vi ingen bil har osv er det nemmere at den er kommet hjem før (købte den på tilbud, som også var medvirkende).
Vil også gerne se tingene an inden jeg bruger dem

Anmeld

31. august 2009

Sweet1978

3 mdr før men det var fordi jeg havde termin i april og ville udnytte januarudsalget. og udsalgtvarer er jo varer de gerne vil have ud af butikken for at få plads til nyt så vi skulle helst tage det hjem og havde et rum vi kunne låse det væk i.

Anmeld

31. august 2009

Smukkert

Jeg mangler kun en barnevogn, men ellers er alt klar i børneværelset.. og det har det være i længe!

Jeg føler mig tryggere, når jeg ved det hele er parat.

Jeg tror ikke på alle de skrøner med at man ikke må få barnevognen hjem før man har født - eller redde sengen inden.. PYT!

Anmeld

31. august 2009

SHERO

Jeg får alt hjem når jeg flytter i midten af oktober 2½ månede før termin, pånær barnevogn, den står i viborg, så den henter min mor når jeg har født... :-) Har det nu også bedst med det hele er parat, især når jeg er alene, ikke andre der gør det klar end mig selv, så træls at ligge alt højgravid og samle møbler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.