hvornår fik i tingene hjem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
26 svar
0 synes godt om
31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej ville lige høre hvornår i fik jers ting hjem min barnevogn og seng , pulsebord står stadig i ønskebørn kan bare hente det, men hvornår  fik i jers ting hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Kaufie

Vuggen og puslebord var arvestykker vi gjorde klar den sidste måneds tid før termin. Barnevogn og en del af det andet gejl hentede min mand mens vi var på patienthotellet efter fødslen.

Anmeld

31. august 2009

SaNiNa

ungmor92 skriver:

heej ville lige høre hvornår i fik jers ting hjem min barnevogn og seng , pulsebord står stadig i ønskebørn kan bare hente det, men hvornår  fik i jers ting hjem?

vi hvad alt hjemme løbende udover barnvognen den hentede manden den dag vi kom hjem fra syghuset.

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Puslebord, seng osv fik vi bare hjem efterhånden som vi købte det, også fordi det er købt mange forskellige steder, og jeg gerne ville have det hele samlet og klart til den lille kom. Barnevognen stod i butikken og ventede, min kæreste tog ind og hentede den mens jeg stadig lå på sygehuset med vores datter.

Anmeld

31. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg jeg flyttede i ny lejlighed 2 mdr. før forventet termin - så jeg fik de fleste ting hjem, bare ikke samlet dem og sådan. For da jeg skulle til det, fik jeg veer. Og vupti, så fødte jeg 5 uger før tid. Autostol købe min far i gave, da det var ham der skulle kære os hjem fra sygehus - så på hjemturen købte vi så barnevogn.
Lidt underligt, det hele gik lige omvent end det skulle. Men sådan er det jo en gang i mellem.

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Vuggen fik hjem efter jeg havde født...
Barnevognen, blev hentet hjem, vi kom hjem fra sygehuset...
Puslebordet havde vi sat op inden jeg fødte...

Anmeld

31. august 2009

A.

jeg haft alt klar lang tid inden jeg fødte

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

må man så lige spøger hvor lang jers lille lå i en vugge?

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

ungmor92 skriver:

må man så lige spøger hvor lang jers lille lå i en vugge?

Julie lå i hendes til hun lige knap var 4 mdr...

Anmeld

31. august 2009

Pige2009

Jeg har fået puslekommode hjem og den er samlet og står klar. Vuggen får jeg om et par uger og barnevognen henter jeg, når jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.